استقلال خوزستان در لیگ برتر ماند
تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر باقی ماند.

دیدار برگشت مرحله پلی‌آف حضور در لیگ برتر میان دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد. در حالی که این بازی تا دقیقه 79 با نتیجه 2 بر صفر به سود آبی‌پوشان خوزستانی ادامه داشت،‌ تماشاگران کرمانی در اعتراض به عملکرد ضعیف تیمشان در بازی و اطمینان از عدم صعود تیمشان به لیگ برتر شروع به شکستن صندلی‌های ورزشگاه کردند و در قسمتی از زمین نیز آتش‌سوزی به راه افتاد.

شاگردان ویسی دیدار رفت در اهواز را با یک گل به سود خود خاتمه داده بودند و با نتیجه این بازی با برتری 3 بر صفر حضورشان در لیگ برتر پانزدهم را تا اندازه زیادی قطعی کردند. "نامین دیاوارا" دو گل استقلال را در این بازی به ثمر رساند.

پیش از این اکبر میثاقیان با تمام تیم‌هایی که در لیگ دسته یک هدایت آن‌ها را برعهده داشت، توانسته بود به لیگ برتر صعود کند و با این شکست نوار روند صعودهای او به لیگ برتر قطع شد.

صحنه‌هایی که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان رخ داد بدون شک زیبنده فوتبال هیچ شهری نیست و به جرات می‌توان گفت این حرکات از سوی تماشاگران ایرانی چندین سال است که تکرار نشده است.

پس از اینکه بازی تیم‌های استقلال خوزستان و مس کرمان بعد از گل دوم تیم جنوبی در دقیقه 75 به دلیل بی انضباطی تماشاگران نیمه تمام ماند، بازیکنان دو تیم در زمین ماندند تا داور بازی تصمیم خود را اعلام کند.

بعد از دقایقی، داور این دیدار با آرام شدن اوضاع اعلام کرد که دو تیم باید دقایق باقی مانده بازی را پشت سر بگذارند که در نتیجه تلاش تیم کرمانی در وقت های باقی مانده بی ثمر ماند و این تیم استقلال خوزستان بود که به دلیل پیروزی سه بر صفر در دو دیدار رفت و برگشت در لیگ برتر باقی ماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir