توافق ادینیو با السیلیه قطر
ادینیو با باشگاه السیلیه به توافق نهایی رسید و برای امضای قرارداد با این باشگاه قطری امروز(سه شنبه) وارد کشور قطر می شود.

فصل جابه جایی تابستانی در لیگ ستارگان قطر شروع شده است و مثل همیشه تیم های حاضر در این رقابت ها به دنبال شکار بهترین ها از لیگ های کشورهای حوزه خلیج فارس هستند.

السیلیه(Al-Sailiya) یکی از تیم هایی است که برای تقویت خط حمله خود ادینیو(Éder Luciano) مهاجم سرشناس تراکتورسازی را زیر نظر گرفته است. سایت الرایه قطر اعلام کرد که قرار است امروز (سه شنبه) این مهاجم برزیلی وارد قطر شود تا قرارداد خود را به صورت رسمی با السیلیه امضا کند و فصل آینده را با پیراهن این تیم به میدان برود.

ادینیو سومین و آخرین بازیکن خارجی السیلیه خواهد بود. این تیم قطری پیش از این با 'دراگوس گریگوری' و 'رائول سدریک' قرارداد امضا کرد و با جذب ادینیو فعالیت این تیم در فصل جابجایی تابستانی بسته می شود.

ادینیو فصل بسیار خوبی را با تراکتورسازی پشت سر گذاشت و به عنوان بهترین گلزن لیگ نیز انتخاب شد. پرسپولیس هم تلاش می کرد تا این ستاره برزیلی را جذب بکند اما به خاطر آنکه کشورهای قطری رقم بالاتری پرداخت می کنند ادینیو راهی لیگ این کشور شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir