نکونام: دیدگاه‌های جلالی را به خوبی می‌شناسم
جواد نکونام پس از پیوستن به سایپا گفت دیدگاه‌های مجید جلالی را به خوبی می‌شناسم.

جواد نکونام درباره پیوستنش به باشگاه سایپا اظهار کرد: سالی که مجید جلالی در تراکتورسازی بود من با جلالی صحبت کردم و قصد داشتم همان زمان به تراکتورسازی بروم زیرا من با مجید جلالی خاطرات خوبی دارم و ارتباط خوبی با هم داریم. من زمانی که در پاس با جلالی کار می‌کردم سال‌های پرافتخار فوتبال من بود و در آنجا خیلی راحت بودم بنابراین دیدگاه‌های جلالی را به خوبی می‌شناسم و دوست داشتم کنار او کار کنم. متاسفانه آن مقطع نشد که به تراکتورسازی بروم و با آقای جلالی کار کنم.

وی افزود: سال گذشته هم با آقای جلالی صحبت کردم که به سایپا بیایم اما با توجه به مشورتی که ایشان به من دادند گفتند اگر در اوساسونا شرایطت خوب است به آنجا برو. به همین خاطر من به اوساسونا رفتم و به اینجا نیامدم.

وی افزود: امسال هم با آقای جلالی صحبت کردم و گفتم اگر بخواهم در ایران بازی کنم در خدمت باشگاه سایپا خواهم بود. باشگاه سایپا یکی از باشگاه‌های خوب و با شخصیت فوتبال ایران به شمار می‌رود. من هم در این جایگاه راحت هستم و دوست دارم فوتبالم را در اینجا ادامه بدهم.

وی اضافه کرد: به خاطر شرایط قراردادی که با باشگاه اوساسونا داشتم، مذاکرات من با سایپا کمی به درازا کشید اما همان طور که قبلا گفته بودم دوست داشتم فوتبالم را در ایران در باشگاه سایپا ادامه دهم. آقای رضایی هم خیلی زحمت کشیدند تا قرارداد ما امضا شود.

نکونام درباره دستیاری کی‌روش(Carlos Queiroz) نیز گفت: باعث افتخار هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش بازی کند و بتواند در تیم ملی کشورش به مربیگری بپردازد اما من با خود کی‌روش هم صحبت کردم و گفتم می‌خواهم فعلا بازی کنم زیرا دوست ندارم بعدا به خاطر اینکه فوتبالم را ادامه ندادم پشیمان شوم. کی‌روش به من لطف داشته است اما وقتی قصد فوتبال بازی کردن دارم شرایطم برای دستیاری فرق می‌کند. با این حال هر کمکی که از دستم بربیاید چه در ایران باشم چه نباشم برای تیم ملی فوتبال ایران انجام می‌دهم.

نکونام در پایان درباره جوان‌گرایی که در تیم ملی صورت گرفته گفت: تیم ملی جوان‌گرایی کرد و مقابل ترکمنستان به نتیجه تساوی دست یافت اما رسانه‌ها همه شروع به انتقاد کردن کردند. باید اول مشخص کنیم که به دنبال کسب نتیجه هستیم یا می‌خواهیم جوانگرایی کنیم. تا وقتی که این موضوع مشخص نشود هیچ چیز درست نیست. سرمربی تیم ملی باید خودش فکر کند به دنبال چه هدفی است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir