استقلال اهواز در لیگ بماند از اهواز تا مشهد را پیاده می​‌روم
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: نذر کرده‌​ام اگر در لیگ برتر بمانیم از اهواز تا مشهد را پیاده بروم.

سیاوش بختیاری‌زاده در حاشیه تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال اهواز اظهار کرد: تیم ما در حال از دست دادن زمان است و فکر نمی‌​کنم زمان چندانی تا شروع لیگ باقی باشد. به همین دلیل بیشتر قصد دارم روی تیم تمرکز داشته باشم و کمتر با رسانه‌​ها در ارتباط باشم و جا دارد از همه رسانه‌های استان و کشور بابت عدم مصاحبه‌ام عذرخواهی کنم. به هر حال مردم دوست دارند از اخبار تیم​شان مطلع باشند اما امیدوارم در این چند روز قبل از شروع لیگ هم به من فرصت دهند تا به همین شکل ادامه دهیم و بتوانیم در حد نام و محبوبیت استقلال اهواز و استان خوزستان در لیگ ظاهر شویم.

وی درباره فعالیت استقلال اهواز در فصل نقل و انتقالات گفت: با سیدصالحی قرارداد بستیم و او قرار است با خانواده‌​اش به اهواز برگردد و سپس در تمرینات تیم ما شرکت کند. سالاری هم کارش با ما تمام شده و قراردادش بسته شده است. همچنین با طالب ریکانی، بهادر عبدی و حکیم نصاری به توافق رسیده‌​ایم و ان​شاءالله از امروز در تمرینات ما شرکت خواهند کرد.

بختیاری​‌زاده با بیان این‌ که تیم ما از هیچ تشکیل شده است، عنوان کرد: من باید تیمم را با این شرایط به تبریز ببرم و مقابل تراکتورسازی تبریز که 80 هزار هوادار دارد، فوتبال بازی کند و همچنین مقابل نفت که در آسیا بازی می‌​کند، مقابله کند. نذر کرده‌​ام اگر در لیگ برتر بمانیم، از اهواز تا مشهد را پیاده بروم. تیمی که در هشت روز می​‌خواهد بسته شود و در لیگ شرکت کند، مطمئنا نتیجه قابل قبولی را کسب نمی​‌کند. در حال حاضر رقیبان ما از ترکیه برگشته‌​اند و چندین اردو و بازی دوستانه داشته​‌اند ولی ما هنوز نتوانسته‌ایم تمرینات​مان را به خوبی دنبال کنیم و در این شرایط شرجی و گرمای شدید اهواز در حال تمرین هستیم. بازهم می​‌گویم اگر تیم​مان رده سیزدهم را به دست بیاورد، از اهواز تا مشهد را پیاده می‌​روم.

وی اضافه کرد: حریفان تدارکاتی ما همین بازیکنانی هستند که می​‌آیند و تست می​‌دهند. ما هر روز با این بازیکنان مسابقه می‌​دهیم تا بتوانیم تیم​مان را آماده کنیم. از امشب تا روز بازی با صبا در تهران اردو می‌​زنیم و روز یکشنبه یک بازی دوستانه با عقاب تهران برگزار خواهیم کرد.

سرمربی استقلال اهواز در ادامه درباره احتمال ممنوعیت تیمش از حضور در لیگ برتر به دلیل بدهی‌های مالیاتی گفت: با وجود آقای ملکی و حمایت استاندار خوزستان و همچنین آقای طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان، تمام تماشاگران و علاقمندان به این تیم ذهن​شان را از این مساله پاک کنند؛ چرا که هیچ مشکلی برای استقلال پیش نخواهد آمد.

وی درباره کنار رفتن محمود یاوری از سمت مدیریت فنی این تیم اظهار کرد: قبل از این‌ که من به این تیم بیایم صحبت‌​هایی بین یاوری و ملکی شده بود و طی صحبت​‌هایی که بین خودشان وجود داشت و قول و قرارهایی که با هم داشتند، آقای یاوری اهواز را ترک کرد و حاضر به همکاری با استقلال اهواز نشد؛ من هم ترجیح می‌دهم دیگر وارد این مساله نشوم.

بختیاری​‌زاده درباره جدایی‌​اش از نفت مسجدسلیمان در حالی که با مسئولان این تیم برای هدایتش به توافق رسیده بود و حتی در تمرینات تیم نیز حضور یافته بود، گفت: آقای نظری مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب در این زمینه مصاحبه‌هایی را انجام داده بود که من همه صحبت​‌های او را خواندم و می‌​دانم او از این بابت ناراحت شده است و البته من هم در این باره حرف‌​های زیادی دارم ولی به واسطه مشکلات استقلال این روزها باید همه حواسم به این تیم باشد و پاسخ آقای نظری را هم پس از به آرامش رسیدن استقلال می‌دهم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir