انصراف زرینچه از حضور در ملوان
دستیار سابق امیر قلعه‌نویی که قرار بود به عنوان دستیار حمید استیلی روی نیمکت ملوانان بنشیند از حضور در این تیم انصراف داد.

پس از جلسه هیات مدیره ملوان، حمید استیلی به عنوان سرمربی و جواد زرینچه به عنوان دستیار وی برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد اما جواد زرینچه پس از چند ساعت از حضور بر روی نیمکت این تیم انصراف داد.

زرینچه درباره دلایل انصرافش از همراهی حمید استیلی در ملوان گفت: «از استیلی و هواداران ملوان عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم آن‌ها را همراهی کنم. به دلیل اینکه نمی‌توانستم به آن‌ها کمک کنم انصرافم را اعلام کردم. متاسفانه دخترم با مشکلاتی مواجه است و برای درمان بیماری او به زودی به خارج از کشور می‌روم. به همین دلیل از الان انصرافم را اعلام کردم تا رفیق نیمه راه نباشم.»

وی ادامه داد: «ان‌شاءالله در آینده بتوانم به استیلی و هواداران ملوان کمک کنم اما در حال حاضر قسمت نبود که به این تیم ریشه‌دار کمک کنم. دعا می‌کنم روزهای خوب ملوان فرا برسد و همچنین برای حمید استیلی دوست قدیمی و بازیکن پر سابقه مملکت آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم که مردم انزلی به او کمک کنند تا در این تیم موفق باشد. ملوان جزء تیم‌های خوب فوتبال ایران محسوب می‌شود.»

مربی فصل پیش استقلال در پایان گفت: «بازهم می‌گویم دوست داشتم به ملوانی‌ها و حمید استیلی کمک کنم اما قسمت نبود که در حال حاضر در کنار او باشم.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir