استقلال تهران و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود
سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: طبق اعلام رییس هیات فوتبال استان دیدار ما با استقلال تهران در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

مسلم ملکی در پاسخ به این سوال که قرار است بازی استقلال اهواز و استقلال تهران در کدام ورزشگاه انجام شود؟ اظهارکرد: طبق اعلام آقای طالقانی رییس هیات فوتبال استان این بازی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می​شود و نمی‌دانم صحبت​هایی مبنی بر این‌که این مسابقه در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود، از کجا آمده است. به هر حال درست هم نیست سه تیم از استان در یک ورزشگاه بازی کنند و زمین یک ورزشگاه کشش ندارد و مرغوبیت خود را از دست می​دهد.

وی افزود: تمایل ما از همان ابتدا نیز برگزاری بازی‌های‌ خانگی‌مان در ورزشگاه تختی بود و پیشنهاد ورزشگاه غدیر نیز به ما داده شد ولی ما پافشاری کردیم که بازی​های‌مان در ورزشگاه تختی انجام شود و حتی در رساندن این ورزشگاه به مسابقات، تلاش هم کردیم. ان​شاءالله که دیدار استقلال اهواز و استقلال تهران نیز در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: اگر ما می‌خواهیم مسابقات​مان در ورزشگاه تختی برگزار شود به خاطر حضور هواداران در ورزشگاه است و تمام تلاش​مان را هم در راستای فراهم کردن امکانات رفاهی برای آن‌ها انجام می​دهیم و در این راستا نیز جلساتی با مسئولان هیات فوتبال استان خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به این‌که ما تیم را کمی دیر تحویل گرفتیم، نمی​توانیم فقط توجه​مان به ورزشگاه باشد چرا که ما خواسته​های بازیکنان، کادرفنی و مسایل دیگر را هم داریم. به هر حال این شرایط همکاری دست جمعی مسئولان استان و مردم را می​طلبد تا مشکلات موجود حل شود.

ملکی در خصوص آمادگی این تیم پیش از دیدار با استقلال تهران، خاطرنشان‌کرد: تیم و بازیکنان از نظر روحی آماده هستند و کادرفنی نیز نهایت تلاش خود را برای آماده‌سازی تیم می​کند. روز گذشته نیز یک بازی تدارکاتی به منظور بازی دادن به نفراتی که در بازی با ملوان نتوانستند بازی کنند، برگزار کردیم. در هر صورت در بازی با استقلال تهران به زمین می​رویم تا از این تیم امتیاز بگیریم و تمام تلاش​مان را در رسیدن به این مهم، انجام می‌دهیم.

وی بیان‌ کرد: با توجه به اینکه از هفته پنجم به بعد، لیگ برای 21 روز تعطیل می​شود، یک اردوی آماده​سازی برگزار خواهیم کرد تا خیال​مان بابت آماده​سازی تیم راحت شود، هر چند که تا امروز نیز از تیم راضی بوده‌ایم.

دیدار تیم‌های استقلال اهواز و استقلال تهران از ساعت 19:15 روز جمعه (30 مردادماه) در اهواز برگزار می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir