بختیاری‌زاده: ما یک روز قبل به استقلال باخته بودیم
سیاوش بختیاری‌زاده می‌گوید تیمش همان زمانی به استقلال تهران باخت که این دیدار بجای برگزار شدن در ورزشگاه تختی در ورزشگاه غدیر برگزار شد.

سیاوش بختیاری‌زاده بعد از شکست تیمش برابر استقلال تهران گفت: ما هفته گذشته به ملوان باختیم و ما اعتراضی به داوری نداشتیم چرا که اعتقاد داریم او باید در یک ثانیه تصمیمش را بگیرد ولی برای خودمان هم که شده نشستیم و برنامه 90 را نگاه کردیم. نزدیک اذان صبح بود و در خواب و بیداری دیدم که کانال 3 برنامه خندوانه پخش می‌کند. کارشناسانی که برای برنامه نود می‌آورند فرقی با برنامه خندوانه ندارد و من بابت این موضوع از فردوسی‌پور تشکر می‌کنم که مردم را می‌خنداند. همه دیدند که در بازی با ملوان برای ما پنالتی نگرفتند اما کارشناس نظر دیگری داشت. بابت این موضوع از عادل فردوسی‌پور تشکر می‌کنم. تاکید می‌کنم که نمی‌خواهم درباره داوری حرف بزنم چرا که اگر این کار را بکنم محروم می‌شوم و تا هفته سی‌ام درباره داوری اظهارنظر نخواهم کرد.

وی اضافه کرد: جا دارد از داوران قدیمی مثل نظری، سلیمانی، صالحی و صادقی‌جو یاد کنم. درود به شرف آن داوران که با کمترین بضاعت بهترین قضاوت‌ها را داشتند. واقعا درود بر شرفشان، ما امروز نباختیم بلکه دیروز نتیجه را واگذار کردیم. زمانی که به ما اعلام کردند حق ندارید در ورزشگاه تختی به مصاف استقلال بروید. مگر همین ورزشگاه تختی در ابتدای لیگ از سوی فدراسیون تایید نشد، چرا آنها به نظر خودشان هم احترام نمی‌گذارند. اعلام کردند ورزشگاه تختی مشکل نور دارد، آیا در بازی با سیاه‌جامگان این ورزشگاه مشکل نور نداشت؟ اگر اینطور بود چرا تیم سیاه‌جامگان اعتراض نکرد که ما به خاطر مشکل نور ورزشگاه نتیجه را واگذار کردیم؟ نمی‌توانم خیلی‌ حرف‌ها را بزنم اما شما خبرنگاران در کارتان رسالت داشته باشید و اگر به این مسائل نپردازید گناه کرده‌اید. من از شما می‌خواهم پیگیر این مسئله باشید.

او اضافه کرد: من 15 سال در این فوتبال نبودم و کاش نمی‌آمدم، زمان ما فوتبال لطیف بود و از تماشای آن لذت می‌بردیم واقعا یاد آن روزها به خیر، بعد از 15 سال آمده‌ام و این چیزها را می‌بینم. وقتی استقلال اهواز را بستم،به همه گفتم طوری بازی خواهیم کرد که همه تعجب کنید و فکر می‌کنم این اتفاق هم افتاد.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه با بیان اینکه اخراج نظری از تیمش در این دیدار اشتباه بوده است، گفت: حسین بهرامی در 3 قدمی داور روی بازیکن حریف مرتکب خطا شده اما داور نظری را اخراج می‌کند، نظری به داور می‌گوید من خطا نکردم بلکه بهرامی خطا کرد اما او بازهم نظری را اخراج می‌کند. ما در همین رابطه به سمت داور چهارم رفتیم التماسش را کردیم اما در نهایت بازیکن ما اخراج شد. در صحنه پنالتی هم کمک‌داور پرچمش سمت دیگری بود اما به یک باره داور را دید و پرچمش سمت دیگری تغییر داد، نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما از تلاش کسانی که باعث شدند محل بازی از ورزشگاه تختی به غدیر تغییر کند تشکر می‌کنم، آنها در حق ما محبت کردند. شما خبرنگاران نباید از این مسئله به سادگی بگذرید.

او در واکنش به این جمله که استقلال اهواز هم نمایش خوبی در این دیدار داشته است، گفت: باید بگویم بازیکنان من اگر با اتوبوس تیم به ورزشگاه غدیر نمی‌آمدند، راه این ورزشگاه را پیدا نمی‌کردند. همه شما می‌دانید که این تیم با چه سختی احیا و بسته شده است حالا بروید و بررسی کنید که چگونه در خانه خودمان این بلاها را سرمان می‌آورند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir