کارای شیراز شگفتی‌ساز شد
تیم فوتبال کارای شیراز با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل استقلال اهواز، نخستین شگفتی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران را رقم زد.

تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و کارای شیراز در آخرین دیدار از مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان 120 دقیقه زمان بازی به تساوی دو بر دو رضایت دادند و در پایان این کارا بود که توانست در ضربات پنالتی شاگردان بختیاری‌زاده را شکست دهد.

دو تیم پس از 90 دقیقه بازی نتوانستند به یکدیگر گلی بزنند تا در وقت‌های اضافه حمزه خذیراوی در دقیقه 94 نخستین گل استقلال اهواز را بزند. اما این پایان کار نبود و علی چراغی از کارا گل تساوی را به ثمر رساند. بعد از این گل طالب ریکانی از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد تا در دقیقه 118 احمدرضا ابوالعباسی کارا را دو بر یک از حریفش پیش بیاندازد.

بار دیگر داور بازی با کارت قرمز خود عادل کلاه کج را در دقیقه 119 از بازی اخراج کرد تا شرایط برای استقلال اهواز سخت‌تر شود. پس از این اتفاق هم استقلالی‌ها کوتاه نیامدند و در دقیقه 129 محمد غلامی گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم در ضربات پنالتی تیم پیروز را مشخص کنند.

در ضربات پنالتی بخت با بازیکنان کارا یار بود و این تیم توانست با شکست استقلالی‌ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند و میزبان سپاهان اصفهان باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir