منصوریان: احساسم می گوید 2 بر یک می بریم
علیرضا منصوریان می گوید تیمش برای صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا محکوم به گلزنی برابر الاهلی امارات است.

علیرضا منصوریان درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از مصاف با الاهلی امارات(Al-Ahli Dubai) در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه تلاش ما بر این بود که جدا از تغییرات تاکتیکی به لحاظ روحی روانی هم ریکاوری خوبی داشته باشیم. در این زمینه تا 80 درصد موفق بوده ایم و با یک روحیه خوب به مصاف الاهلی می رویم و به همین دلیل امیدوارم بتوانیم موفق شویم. ما تنها نماینده باقی مانده ایران در این رقابت ها هستیم. شکست الاهلی دور از دسترس نیست. ما در تهران برابر آنها بر بازی سوار بودیم و روی یک کرنر گل خوردیم.

او در پاسخ به سوالی درباره حل شدن مطالبات بازیکنانش اظهار کرد: از جناب آقای زنگنه وزیر محترم نفت و همکارانشان کمال تشکر را دارم. ما پارسال هم پیش از مصاف با تراکتور پنج ماه پول نگرفته بودیم. با این حال در مسابقات آسیایی ما تلاش می کنیم تا برای کشور افتخار آفرینی کنیم و توسط وزیر محترم دیده شویم. الحمدالله مشکل مالی ما تا حدی حل شده و این مسئله انرژی مثبتی به تیم داده است.کار غیرممکن در فوتبال ما زیاد انجام شده است و بچه های تیم من می توانند این کار را بکنند و الاهلی را حذف کنند.

سرمربی نفت تهران در ادامه به وضعیت تیمش پیش از مصاف با الاهلی اشاره کرد و گفت: ما همیشه در حالت مهمان بهتر بازی کرده ایم و چمن ورزشگاه الاهلی هم خیلی خوب است و برای تیمی مثل ما که روی زمین بازی می کند، این مسئله بهتر است. نکته دیگری که باید بگویم هم این است که تیمی که می خواهد به جمع چهار تای برتر آسیا برسد، باید گل بزند. تیمی که نتواند گل بزند لایق حضور در مرحله بعدی نیست. از مردم عزیزمان می خواهم ما را دعا کنند چرا که بچه های ما برای پرچم ایران تلاش می کنند. ان شاءالله سعی می کنیم از این دیدار سربلند بیرون بیاییم و احساسم می گوید 2 بر یک می بریم.

منصوریان در پایان درباره محرومان و مصدومان تیمش افزود: تنها مصدوم ما مبعلی است. البته او را با خودمان آوردیم تا همبستگی تیم حفظ شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir