سخت‌ترین دیدار نفت در آسیا
تیم فوتبال نفت تهران چهارشنبه (فردا) دیدار برگشت خود را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی امارات برگزار می‌کند.

در ادامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم فوتبال نفت تهران در امارات به مصاف الاهلی(Al-Ahli Dubai) می‌رود. این در حالی است که نفت در بازی رفت در تهران با نتیجه یک بر صفر از حریف قدرتمند و متمول خود شکست خورده است.

نفتی‌ها برای صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا – که اولین و بزرگ‌ترین افتخار آسیایی این تیم خواهد بود – کار بسیار دشواری پیش رو دارند. الاهلی امارات در تهران نشان داد که نسبت به مراحل قبلی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا تغییرات زیادی داشته و با استخدام بازیکنان بین‌المللی خوب، تیمی یکدست و هجومی ساخته است.

نفت در تهران نتوانست برابر این حریف اماراتی نمایش قدرتمندانه‌ای داشته باشد و این مسئله باعث می‌شود که دیدار برگشت این تیم در امارات را یکی از سخت‌ترین میدان‌های حضور نفت بپنداریم. با این حال شاگردان منصوریان دست کم در فصل گذشته نشان دادند که در میدان‌های سخت عملکرد خوبی دارند.

نفت در حالی در این دیدار دشوار به میدان می‌رود که حال و روزش در لیگ برتر ایران اصلا خوب نیست و در حالی که یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها دارد، با سه امتیاز در رتبه یکی مانده به آخر جا خوش کرده است.

دیدار تیم‌های الاهلی و نفت چهارشنبه و از ساعت 20:55 آغاز می‌شود. در دیگر دیدارهای این مرحله امروز (سه‌شنبه) گوانگژو چین(Guangzhou Evergrande) میزبان کاشیوا ریسول ژاپن(Kashiwa Reysol) است و لخویای قطر(Lekhwiy) از الهلال عربستان(Al-Hilal) پذیرایی می‌کند. چهارشنبه نیز گامبا اوزاکای ژاپن(Gamba Osaka) میزبان چونبوک موتورز کره جنوبی(Jeonbuk Hyundai Motors) است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir