استیلی: دو تعویض اجباری کارمان را سخت کرد
استیلی می‌گوید مصدومیت دو بازیکن تیمش و انجام دو تعویض اجباری در کار تاکتیکی تیمش خلل ایجاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. واقعا فوتبال خیلی خوب و فداکارانه‌ای انجام دادند. ما دو تعویض اجباری داشتیم که این تعویض‌ها ما را از اهداف‌مان دور کرد. در طول 90 دقیقه به دنبال انجام برنامه‌هایی بودیم که نشد انجام بدهیم. وقتی آرش افشین و پژمان نوری به دلیل آسیب دیدگی تعویض شدند کار ما سخت شد و کار تاکتیکی ما را با خلل مواجه کرد اما روی هم رفته بازیکنان جوان تیمم خیلی خوب بازی کردند. بعضی از آن‌ها اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند.

وی افزود: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و شانس زیادی به پرسپولیس ندادیم و سعی داشتیم مهره‌های تاثیرگذار حریف را از کار بیندازیم. در ادامه بازی پایاپای ادامه یافت و شرایط‌مان بهتر شد اما همان طور که گفتم تعویض‌های اجباری کارمان را دچار مشکل کرد. می‌خواهم از همین جا از هواداران انزلی تشکر کنم که راه زیادی برای تشویق تیم‌شان به تهران آمدند. امیدوارم که در بازی‌های بعد بتوانیم محبت آن‌ها را جبران کنیم.

او با بیان اینکه از هواداران پرسپولیس ناراحت است، گفت: باید در کشور ما جا بیفتد که باید حرمت بازیکنی که در تیمی زحمت می‌کشد را حفظ کرد. فرقی نمی‌کند این بازیکن در چه تیمی بازی کرده است. هر بازیکنی که آمده زحمت کشیده بنابراین باید حرمتش حفظ شود. 5 بازیکن تیم ما یعنی حسین ماهینی، پژمان نوری، مازیار زارع، فرزاد حاتمی و من و همین طور پایان رافت روزی در پرسپولیس بازی کرده‌ایم. در همه جای دنیا هر کس برای باشگاهی زحمت می‌کشد حرمتش حفظ می‌شود. نه اینکه بخواهند در آخر بازی به او توهین کنند.

استیلی اضافه کرد: من واقعا خجالت می‌کشم بعضی حرف‌ها و توهین‌ها را بگویم. وظیفه رسانه این است که فرهنگ‌سازی کند. برد و باخت مهم نیست. حال ما باخته‌ایم و به تیم حریف تبریک می‌گویم اما این فحش‌هایی که به ما دادند قابل توجیه نیست. 15 دقیقه آخر بازی این همه درگیری در زمین رخ داد و دروازه‌بان حریف به وسط زمین آمد. ما فوتبال را فدای همه چیز کرده‌ایم. امیدوارم که پرسپولیس در ادامه راه موفق باشد. حال ما از جام حذفی کنار رفته‌ایم. البته بازیکنان‌مان امروز با شایستگی بازی کردند. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه لیگ بهتر از این بازی کنیم. ما امروز واقعا یک بازی تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم و فقط آن دو تعویض کار ما را خراب کرد.

در ادامه خبرنگاری خطاب به استیلی گفت: هواداران تیم خودتان هم بارها به پرسپولیسی‌ها فحاشی کردند که استیلی پاسخ داد: کار ملوانی‌ها هم درست نبود. کار آن‌ها هم اشتباه بود. ما نباید کار اشتباه را با اشتباه جبران کنیم. حال اگر هواداران ملوان توهینی کرده‌اند نباید با توهین جواب آن‌ها را داد. باید ببینیم آیا سوشا مکانی هواداران ملوان را تحریک کرده است یا خیر. البته اگر تحریک هم کرده باشد هواداران نباید توهین کنند. شما ببینید مازیار زارع برای تیم پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است اما هر دفعه به ورزشگاه آزادی می‌آید توهین می‌شنود. اگر قرار است هر کسی در این تیم بازی کند و بعدا به او ناسزا بگویند درست نیست. بازهم می‌گویم هواداران ملوان هم اگر به سوشا مکانی توهین کرده‌اند کار اشتباهی کرده‌اند. هیچ وقت نمی‌گویم که ما خیلی باادب بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در بخش دیگری از صحبت‌های خود اضافه کرد: ما برای 90 دقیقه و 120 دقیقه و همین طور پنالتی‌ها برنامه‌ریزی کرده بودیم اما دو تعویض اجباری که داشتیم کار ما را خراب کرد یعنی برنامه‌های ما را عوض کرد. حتی در اواخر بازی هم مازیار زارع با مصدومیت بازی را ادامه داد که این موضوع هم کار ما را سخت کرد. این اتفاق هم به این دلیل است که هر 4 روز برای ما یک بازی می‌گذارند. ما در دو بازی قبل مهمان بودیم و مسافت 6 ساعته را تا انزلی طی کردیم و برگشتیم. پروازها هم 6 تا 7 ساعت تاخیر دارد که مشکلات زیادی برای ما می‌سازد. وقتی که 4 روز 4 روز بازی باشد و تیمی از شهرستان بخواهد بیاید، یک روز را از دست می‌دهد. ما قصد نداشتیم که بازی را به پنالتی بکشیم و در دقیقه 70 هم یک موقعیت تک به تک را جلال رافخایی از دست داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir