تونی اولیویرا: نمی‌توانیم خوب کار کنیم مشکل من است
تونی اولیویرا گفت: اینکه نمی‌توانیم در نیمه دوم خوب کار کنیم مشکل من است.

تونی اولیویرا(António José Conceição Oliveira) در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: امروز نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم. تیم حریف بیشتر به بازی مستقیم روی آورده بود و موقعیت‌های زیادی از ما گرفت. ما در هر دو نیمه موقعیت‌هایی داشتیم اما بازهم با مشکل گلزنی روبه‌رو هستیم و تیم حریف توانست از موقعیت پنالتی استفاده کند و برنده این بازی شود.

وی افزود: ما حدود 500 بار تمرین سانتر کردیم و من انتظار داشتم در نیمه اول محمد ایران‌پوریان سانتر خوبی انجام دهد ولی سانتر او حتی به تیر دوم هم نرفت و این به تمرین‌های ما ربطی ندارد و باید مقابل این اشتباهات را بگیریم.

وی درباره حرکت شاهین ثاقبی پس از تعویض گفت: همه ما دوران جوانی خود را گذرانده‌ایم و این روزها را تجربه کرده‌ایم. شاهین ثاقبی به نظرم اول به خودش بعد به دوستانش و سپس به باشگاه و هواداران بی‌احترامی کرد اما نمی‌توان این جوان را بکشیم و این صحنه می‌تواند مثالی برای آینده باشد تا دیگر چنین اتفاقی تکرار نشود و باید به این بازیکن تذکر بدهیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره ادامه یافتن مشکل گلزنی تیمش گفت: من بعد از بازی به مهرداد بایرامی گفتم که در سه بازی کار خودش را انجام داد ولی موقعیت گلزنی برایش ایجاد نشده است و من نگران این قضیه هستم و باید با همین بازیکنان کارمان را ادامه دهیم. اینکه نمی‌توانیم در نیمه دوم خوب کار کنیم مشکل من است.

اولیویرا درباره شعار هواداران علیه بازیکنان و مدیرعامل بیان کرد: این تیم با سال گذشته تفاوت بسیار زیادی کرده و آن بازیکنانی را که من می‌خواستم بعد از عقد قرارداد فهمیدم که در اختیار ما نخواهند بود. من همیشه از مدیران عامل باشگاه خواسته‌ام که ابتدا هدف خود را مشخص کنیم و باید یک پروژه برای تیم مشخص شود. من در 4 باری که به تراکتور آمده‌ام، 4 تیم متفاوت داشتم و باید هدف یک باشگاه برای سه سال تعیین شود.

اولیویرا درباره قضاوت محسن ترکی نیز گفت: تاریخچه قضاوت این داور برای تراکتور خوب نبود و امروز باید یک کارت قرمز به بازیکن پرسپولیس می‌داد. من هیچ وقت داور را مقصر باخت نمی‌دانم اما ترکی از اول بازی علیه ما سوت زد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir