علی دایی: نمی خواستند تماشاگران پرسپولیس یک غم دیگر را تجربه کنند
علی دایی گفت: نمی خواستند تماشاگران پرسپولیس یک غم دیگر را تجربه کنند و به خاطر آن تمام تلاش شان را کردند تا این بازی را دربیاورند.

علی دایی سرمربی صبای قم درباره دیدار با پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند اما متاسفانه ما دقایق آخر برد را با تساوی عوض کردیم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که در این جو و با مسائلی که از قبل بازی شروع شده بود و با سطح داوری ضعیف در این بازی توانستند مردانه بجنگند.

وی در ادامه افزود: نیمه دوم با اینکه توپ بیشتر در اختیار پرسپولیس بود اما در ضدحملات اگر دقت می کردیم راحت می توانستیم اختلاف گل هایمان را زیاد کنیم. در دو سه مورد مخصوصا در صحنه ای که کریم اسلامی توپ را گل نکرد همان باعث شد تا بازی را مساوی کنیم. همه بازیکنان زحمت کشیدند و به آن ها خسته نباشید می گویم و خودمان را برای بازی آینده آماده می کنیم.

علی دایی درباره داوری هم گفت: وقتی تمام خطاها روی بازیکنان ما گرفته نمی شود و صحنه های 30 به 70 را به نفع تیم مقابل می گیرد، بازیکن من چه کاری می تواند انجام دهد. متاسفانه یک برنامه داریم که آن هم به خاطر وقت کمی که دارد فقط به خطاهایی که داخل محوطه جریمه اتفاق می افتد، می پردازد و به خطاهایی که بیرون محوطه اتفاق می افتد و داور می تواند مسیر و روند را عوض کند، نگاه نمی کنند. ما هم هرچه بگوییم اتفاق خاصی نمی افتد.

وی در ادامه گفت: فکر می کنم طوری بود که نمی خواستند تماشاگران پرسپولیس یک غم دیگر را تجربه کنند و به خاطر آن تمام تلاش شان را کردند تا این بازی را دربیاورند.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی