تاج: از گل پرسپولیس به استقلال خوشحال شدم!
مهدی تاج می‌گوید تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی 81 نتیجه‌ای منصفانه بود.

مهدی تاج گفت: لازم دیدم از اصحاب رسانه و صدا و سیما بابت پوشش دربی تشکر کنم. وزارت ورزش و حراست وزارت ورزش طی نامه‌ای از ما تشکر کرده‌اند ولی احساس کردم که این تشکر مال ما نیست و به رسانه ها ارتباط دارد. در گذشته هرگاه دربی بد می‌شد همه چیز به گردن رسانه‌ها می‌افتاد و هم صدا و سیما و هم رسانه‌ها در کنار قضیه محکوم می‌شدند.

او افزود: یک هفته خیلی خوب و جو معنوی پیش از دربی در رسانه‌ها ایجاد شد و باید از همه شما رسانه‌ها تشکر کنم. رئیس سازمان لیگ با اشاره به بلیت‌های دربی 81 اظهار کرد: ما برای اولین بار بدون بلیت الکترونیک کسی را راه ندادیم و تعداد قابل توجهی از بلیت‌ها الکترونیکی خریده شد. ما باید یک روز بلیت الکترونیک را جا بیندازیم و نشنیدم که بازار سیاه ایجاد شده باشد.

وی ادامه داد: جا دارد از هنرمندان و اهالی موسیقی تشکر کنم. بهتر دیدیم که امسال از کوتاه‌قامتان استفاده نکنیم و این عزیزان قبل دربی بازی کنند. تاج در ادامه به حواشی دربی اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین عزاداری 100 هزار نفری برگزار شد و 30-40 میلیون نفر هم از تلویزیون این عزاداری را همراهی کردند.

او در ادامه با تمجید از عملکرد ترکی در دربی 81 گفت: ارزیابی ما از داوری دربی 81 خیلی مثبت بود. بعد از بازی با همراهی اصفهانیان از آقای ترکی تشکر کردیم و خیلی خوب شد که پای داور خارجی به دربی باز نشد. این همدلی فوتبال را باید بزرگ بدانیم و به آن احترام بگذاریم. آرامش تماشاگران بعد از بازی هم جالب بود. من خودم از گل پرسپولیس خوشحال شدم؛ چرا که حق پرسپولیس باختن نبود. به نظرم منصفان استقلالی هم خوشحال شدند که بازی مساوی تمام شد. در کل نتیجه عادلانه‌ای رقم خورد.

وی در پایان اضافه کرد: امسال نسبت به سال های گذشته تعداد کسانی که شب قبل از بازی آمده بودند خیلی کم شد. این نشان می‌دهد که ما برای دربی سال بعد نباید چادر بزنیم. امسال 300 نفر نهایتا آمده بودند و خبری از آمار 3-4 هزار نفری نبود.

تاج در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به برخوردی که با عابدزاده در دربی پایتخت شده است، گفت: ما 50 بلیط وی آی پی به پیشکسوتان داده‌ایم. عابدزاده، کریم باقری، نوازی و خیلی‌های دیگر این بلیت‌ها را داشته‌اند و ما در مجموع نحوه برخورد با عابدزاده را محکوم می‌کنیم و امیدواریم در آینده این مسائل کمتر شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir