سرمربی استقلال اهواز: داور با پرسپولیس مهربان بود
سرمربی استقلال اهواز معتقد است داور بازی با پرسپولیسی‌ها مهربان بود و گلی هم که از پرسپولیس دریافت کردند، روی اشتباه داور به ثمر رسیده است.

علی حنطه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: این تمام داشته‌های ما بود. 8 بازیکنم را در اختیار نداشتم که هر کدام دلایل خود را دارد. تیم پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد تیم یکدستی است. آنها کادرفنی خوبی دارند.

او اضافه کرد: سعی ما بر این بود که بازیکنان را از نظر بدنی بالا ببریم و اگر 4 بازیکن خودم، طالب ریکانی، بیگدلی، کلاه‌کج و... را در اختیار داشتم می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. با جوانان خوب اهوازی به میدان آمدیم و در آینده بهتر از این هم خواهیم شد.

سرمربی استقلال اهواز درباره گل نشدن توپ‌های پرسپولیس گفت: گلر ما عملکرد خوبی داشت هرچند که پرسپولیس بدشانس هم بود. سعی کردیم بازی را اداره کنیم و در ادامه چشم به ضد حمله داشته باشیم. گل اول پرسپولیس صد درصد خطا بود و عالیشاه دست دروازه‌بان ما را شوت کرد.

علی حنطه همچنین در نشست خبری پس از بازی گفت: انتظار این بازی از پرسپولیس می‌رفت. ما بازی سختی را داشتیم. البته ما خوب تمرین کرده بودیم و می‌توانستیم بازی بهتری داشته باشیم. ما با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم. امیدوارم در چند روز آینده بتوانیم شرایط را بهتر کنیم. البته ما تا چند روز آینده قطعا یک بازیکن خواهیم گرفت.

او درباره پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس خوب کار کرد. ما یک مقدار در خط دفاعی اشتباه داشتیم. سرمربی استقلال اهواز افزود: تعطیلات برای ما خوب بود. البته اگر مشکلات‌مان حل شود می‌توانیم بهتر عمل کنیم.

او در مورد اتفاقاتی که در مورد عادل کلاه کج رخ داد گفت: ما هیچ بازیکنی را کنار نگذاشتیم. عادل کلاه‌کج بعد از مصدومیتش بحثی راجع به مدیریت داشت که در حال حل شدن بود. اما 4-5 روز قبل اتفاقی افتاد و او رفت.

حنطه در مورد رفتن چند بازیکنش از تیم گفت: این اصلا کار حرفه‌ای نیست که آقایان به بازیکنان ما با قیمت بسیار بیشتر پیشنهاد بدهند. امیدوارم در روزهای آینده مشکلات‌مان حل شود و تا نیم فصل بتوانیم بازیکن بگیریم و به لیگ برگردیم. البته کار سختی است. به هر حال شما می‌بینید که همشهری ما با آن همه بازیکن مثل ما است و ما خیلی هم با تیم دوازدهم فاصله نداریم.

او افزود: ما مشکلات مالی داریم و همچنین مشکلات دیگری غیر از مسائل مالی داریم. شرایط مربی استقلال اهواز سخت است ولی اگر بتوانیم خوب کار کنیم آن وقت است که می‌توانیم بگوییم مربی هستیم. البته ما سعی کرده‌ایم که طوری عمل کنیم که در سطح و شان استقلال اهواز باشد.

سرمربی استقلال اهواز در مورد بحث اسپانسر نیز گفت: امیدوارم هرچه زودتر اسپانسر بگیریم و مشکلات مالی‌مان حل شود ولی تیمی که پایین جدول است به سختی می‌تواند اسپانسر جذب کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir