قلعه‌نویی: قبل از آمدنم تراکتورسازی وضع خوبی نداشت
امیر قلعه‌نویی می‌گوید تراکتورسازی پیش از حضور او وضعیت خوبی نداشته است.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اهواز، اظهار کرد: خوزستان به نوعی می‌تواند مهد فوتبال ما باشد. جا دارد به ویسی و بازیکنان این تیم و همچنین مجموعه استقلال خوزستان بابت عملکردشان تبریک بگویم که یک فوتبال بسیار خوب با یکسری جوانان کم ادعا انجام داده‌اند و این ماحصل فوتبال خوزستان و تلاش ویسی است که نشان داده پتانسیل بالایی دارد.

وی در ادامه درباره دیدار فردا با استقلال اهواز، گفت: من قبلا در استقلال اهواز مربی بوده‌ام و از این تیم خاطرات خیلی خوبی دارم و باید بگویم این بازی مانند سایر بازی‌ها برای ما سخت است. هر بازی برای ما شرایط خاصی دارد و درست است که این تیم انتهای جدول است ولی بازیکنان آن با تمام وجود و با انگیزه بازی خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: بازیکنان استقلال اهواز مشکلات‌شان خارج از زمین است و مطمئنا درون زمین مقابل تراکتورسازی انگیزه خاص خود را خواهند داشت و به همین دلیل با تمام وجود به زمین خواهیم آمد.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: بعد از بازی با استقلال تهران با بازیکنان‌مان صحبت کردم که استقلال اهواز را دست‌کم نگیرند و باید با تمام وجود به زمین برویم. این تیم بسیار خوب است و از مربیان خوبی چون تهامی که قبلا با او همکار بوده‌ام بهره می‌برد و امیدوارم مشکلات مالی استقلال اهواز هر چه زودتر حل شود. من یک سال در این تیم بوده‌ام و از حضور در این تیم خاطرات خوبی دارم و خوزستانی‌ها نیز به استقلال اهواز به صورت دیگری نگاه می‌کنند و باید بگویم استقلال خوزستان نیز پرچمدار است. به هر حال همه منصفانه برای پیراهن آبی در اهواز تلاش می‌کنند.

وی در خصوص غایبان تیمش در این دیدار، عنوان کرد: همه بازیکنان‌مان را به جز یکی از مدافعین تیم‌مان که مصدوم است در اختیار دارم. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره شرایط این تیم بیان کرد: قبل از بازی با استقلال تهران شرایط مطلوبی نداشتیم و تیم هفت، هشت روزی بود که آنچنان تمرینی نداشت. پیش از اینکه من بیایم شرایط خوب نبود ولی ما هفته به هفته و بازی به بازی تلاش می‌کنیم تا به شرایط آرمانی دست پیدا کنیم. مطمئنا مشکلات که حل شود کارآیی و کیفیت هم بالاتر می‌رود. ما اگر خوب بازی کنیم طرفداران پرشورمان هم بیشتر می‌شوند.

قلعه‌نویی درباره جذب بازیکن در نیم فصل گفت:‌در نیم فصل دو، سه پست‌مان را تقویت می‌کنیم و باید بگویم حمزه یونس(Hamza Younés) را کنار نگذاشتم و فقط او را با توجه به مشکلاتی که بود در اختیار باشگاه قرار دادم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir