ویسی: برابر پرسپولیس تسلیم بودیم
عبدالله ویسی با بیان اینکه تیمش عملکرد خوبی برابر پرسپولیس نداشت، تاکید کرد که قطعا در پایان فصل جزو 5 تیم بالای جدول خواهند بود.

عبدالله ویسی پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در مورد عملکرد شاگردانش گفت: امروز بازی خوبی نداشتیم. تحت فشار بودیم و لیاقت برد نداشتیم. اصلا خوب نبودیم و هیچ کدام از بازیکنان‌مان در هیچ یک از پست‌ها خوب عمل نکردند.

وی افزود: در این بد بودن چند موقعیت به حریف دادیم که آن‌ها توانستند دو موقعیت را به گل تبدیل کنند و ما موقعیتی نداشتیم. ما تسلیم هستیم، البته فقط در این بازی.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه تیمش در پایان فصل چه رتبه‌ای کسب خواهد کرد گفت: تمام تلاش ما این است که بالای جدول باشیم. با یک باخت همه چیز تمام نمی‌شود ضمن اینکه با توجه به عملکرد تیم ما انتظارات بالا رفته و امیدواریم بتوانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم. مطمئنا ما در بالای جدول خواهیم ماند و صد درصد جزو 5 تیم اول می‌شویم.

عبدالله ویسی همچنین در نشست خبری بعد از بازی برابر پرسپولیس گفت: در روزی که بد بودیم باختیم. ما موقعیتی نداشتیم و ناراحت نیستیم از این باخت. در تعطیلات خودمان را جمع می‌کنیم تا به لیگ برگردیم. ما منتظر این روز بودیم. امروز روز بد ما بود. هیچ جای زمین خوب نبودیم و باید این موضوع را بررسی کنیم.

او افزود: ما از جایی گل خوردیم که رویش کار کرده بودیم. بعد از گل اول شیرازه تیم از هم پاشید. بازیکنانم حرف گوش کن هستند ولی نمی دانم امروز چه شد و باید بررسی کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: باخت جزئی از فوتبال است. ما به پرسپولیس باختیم. 15 هفته نباختیم و باید می باختیم. به این باخت راضی هستیم. او درباره تعطیلات لیگ بیان کرد: تعطیلات از قبل اعلام شده بود و گله‌ای هم نداریم. نیاز هست که این استراحت باشد اما تعطیلات ادامه دار کار را خراب می کند. ما چند روز استراحت می کنیم و بعد از اردو به رقابت ها برمی گردیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir