ناکامی ژاپنی‌ها در روز نخست لیگ قهرمانان آسیا
در بازی‌های انجام شده در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده ژاپن شکست خوردند و نماینده کره جنوبی با 6 گل حریف خود را شکست داد.

در بازی‌های انجام شده از گروه E لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 13:30 بین دونگ(Binh Duong) به مصاف جیانگسو(Jiangsu Suning) رفت که این دیدار به تساوی یک بر یک به پایان رسید. از این گروه همچنین چونبوک موتورز(Jeonbuk Hyundai Motors) کره جنوبی در خانه با نتیجه 2 بر یک اف سی توکیو(F.C. Tokyo) ژاپن را شکست داد.

در گروه E اکنون چونبورک موتورز با 3 امتیاز صدرنشین است. بین دونگ و جیانگسو هر دو با یک امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند و اف سی توکیو بدون امتیاز در رده آخر قرار گرفته است.

از گروه F و از ساعت 13:30 'سانفرس هیروشیما' ژاپن با نتیجه 2 بر یک از 'شاندونگ لیوننگ' شکست خورد تا ناکامی ژاپنی‌ها در روز اول تکمیل شود. از این گروه همچنین اف سی سئول(FC Seoul) کره جنوبی در تایلند به مصاف بوریرام(Buriram United) رفت و موفق شد با نتیجه 6 بر صفر حریفش را شکست دهد. در جدول این گروه اف سی سئول و شاندونگ لیوننگ با سه امتیاز اول و دوم هستند و تیم‌های هیروشیما و بوریرام بدون امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

امروز همچنین از گروه اول مسابقه‌ها در غرب آسیا لوکوموتیو تاشکند(Lokomotiv Tashkent) به دیدار الاتحاد عربستان(Al-Ittihad) رفت. این دیدار که از ساعت 13:30 آغاز شده بود، با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. از این گروه از ساعت 18:30 سپاهان در اصفهان به دیدار النصر امارات(Al-Nasr Dubai) می‌رود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir