پیروزی ارزشمند ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال ذوب آهن ایران نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی در خانه حریف پشت سر گذاشت.

تیم فوتبال ذوب آهن ایران که برای انجام اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا راهی دوحه قطر شده بود، از ساعت 18:45 رو در روی لخویا(Lekhwiya) قرار گرفت و در پایان موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد و از اولین بازی‌اش در مرحله گروهی سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه دشت کند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب آهن در اولین تجربه آسیایی‌اش تیمی را به میدان فرستاد که مانند بازی‌هایش در لیگ برتر ایران روان و تماشایی بازی می‌کرد. ذوب آهن در نیمه نخست نبض بازی را در اختیار داشت و اگر اشتباه‌های داوری و بی‌دقتی مهاجمش نبود، می‌توانست در همان نیمه به گل دست پیدا کند.

با آغاز نیمه دوم بازهم ذوب آهن تیم برتر میدان بود تا اینکه در دقیقه 46 مهدی رجب‌زاده تک گل پیروزی‌بخش ذوب آهن را به زیبایی هرچه تمام‌تر وارد دروازه لخویا کرد. در ادامه بازهم ذوب آهن می‌توانست به گل برسد ولی هرچه بازی به پایانش نزدیک می‌شد دامنه حملات میزبان بیشتر می‌شد به گونه‌ای که در 10 دقیقه پایانی بازی مهاجمان لخویا بارها دروازه ذوب آهن را تهدید کردند. بهترین فرصت لخویا نیز دقیقه 84 به دست آمد؛ جایی که توپ مهاجم لخویا طول دروازه ذوب آهن را طی کرد و وارد دروازه خالی این تیم نشد.

ذوب آهن با این نتیجه سه امتیازی شد و در صدر جدول گروه B قرار گرفت. دیگر دیدار این گروه از ساعت 20:45 آغاز می شود و تیم‌های النصر عربستان(Al-Nassr) و بنیادکار ازبکستان(Bunyodkor) به دیدار هم می‌روند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir