سرمربی الجزیره: از دقیقه 10 بازنده شدیم
سرمربی الجزیره امارات با بیان اینکه تراکتورسازی فراتر از آنالیزهای پیش از مسابقه عمل کرد، افزود: عملا از دقیقه 10 بازی بازنده شدیم و نتوانستیم به بازی بازگردیم.

سرمربی الجزیره امارات(Al Jazira) پس از تحمل شکست پرگل مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: به تراکتورسازی و هوادارانش تبریک می‌گویم. آن‌ها بهتر و پرقدرت‌تر بازی کردند و در چنین شرایطی نتوانستیم مقابل آن‌ها موفق ظاهر شویم و در نتیجه شکست خوردیم.

'هنک تنکاته' با بیان اینکه تراکتورسازی متفاوت‌تر از آنالیزهای پیش از بازی عمل کرده اضافه کرد: به بازیکنانم گوشزد کرده بودم که تراکتورسازی یک تیم فیزیکی است و به حریفان فرصت زیادی نمی‌دهد. عملا از دقیقه 10 بازی بازنده شدیم چرا که دو گل از حریف دریافت کرده بودیم. این یک ضربه بد برای ما بود و نتوانستیم به بازی بازگردیم.

وی در خصوص میزبانی تبریز گفت: استقبال مردم تبریز از فرودگاه تا همین لحظه بسیار عالی بود و به تیم تراکتورسازی و شهر تبریز به خاطر این میزبانی تبریک می گویم. هنک درباره فضای امنیتی کشور ایران گفت: من یک مربی فوتبال هستم و نمی‌توانم در خصوص سیاست صحبت کنم. این را باید از مجلس بپرسید.

وی درباره تعویض مهره های خوبش در اواسط نیمه دوم گفت: پس از اینکه بازی سه بر صفر شد دیگر امیدی به نتیجه این بازی نداشتیم و بازیکنان خوبم را تعویض کردم تا آن‌ها را برای بازی های بعدی آماده کنم.

سرمربی الجزیره خاطرنشان کرد: از عملکرد تیمم راضی نیستم و چون زود گل خوردیم بازی از دست ما خارج شد و امیدی به برگرداندن نتیجه نداشتیم. تراکتور از نظر فنی بهتر از ما بود و همه این موضوع را دیدند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir