سرمربی لخویا: بازی با ذوب‌آهن آسان نیست
سرمربی لخویا می‌گوید بازی تیمش با ذوب‌آهن آسان نخواهد بود.

جمال بن ماضی سرمربی لخویا(Lekhwiya) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اظها‌ر کرد: بازی اول در دوحه نیمی از بازی ما با ذوب آهن بود که این تیم در موقعیتی که به دست آورد توانست گل اول را بزند. بازی نزدیکی بود البته ذوب آهن باز بازی نکرد. البته طبیعی است که تیم مهمان زیاد باز بازی نکند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی بازی فردا آسان نخواهد بود، ا‌دا‌مه‌ داد: هر تیمی استراتژی خاص خودش را دارد. البته یقین داشته باشید که بازی فردا بهتر از بازی قبل خواهد بود و بازیکنان با اعتماد به نفس بالایی که دارند به خوبی نیز توجیه شده‌اند.

سرمربی لخویا در خصوص تیم فو‌تبا‌ل ذوب آهن و اینکه در بازی رفت این تیم را دست کم گرفته بودند، ا‌ضافه‌ کرد‌: ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و در قطر نیز تیم ما شهره است به اینکه به تمامی حریفان احترام می‌گذارد. البته تیم ما شرایط و شانس متفاوتی نسبت به بازی برگشت دارد تا بتوانیم تیم سازمان یافته با دفاع مستحکم و غیر قابل نفوذ ذوب آهن را بتوانیم شکست دهیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ گاه از فو‌تبا‌ل بازی کردن در برابر هیچ تیمی هراسی نداریم، ا‌دا‌مه‌ داد: یکی دو مصدوم برای فردا داریم که البته نیازی نیست که بخواهم اسمی ببرم، اما تیم ما رو به پیشرفت است و امیدوارم که تصویر بهتر و دیگری از تیم ما به نمایش گذاشته شود.

بن ماضی در پاسخ به این سوال که باخت به ذوب آهن و پس از آن به الریان(Al-Rayan) آیا تاثیری روی تیم تان گذاشته است، گفت: بازی‌های داخلی هیچ ربطی به جام باشگاه‌ها ندارد و البته من هم می‌توانم در مورد تساوی‌های زیاد ذوب آهن صحبت کنم. اما اجازه بدهیم تنها در مورد جام باشگاه‌ها صحبت کنیم. البته باخت در بازی با ذوب آهن هیچ تاثیری بر روی روحیه تیم ما نداشته است.

وی در خصوص اینکه احتمال دارد پس از باخت احتمالی در بازی با ذوب آهن شما اخراج شوید نیز خاطر‌نشان کرد: لزومی نیست در مورد این مسائل صحبتی کنم. اجازه بدهید تنها تمرکز ما بر روی بازی فردا باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir