پیروزی نمایندگان چین در لیگ قهرمانان آسیا
نمایندگان چین در آغاز دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری 4 دیدار در منطقه شرق آغاز شد. در نخستین بازی این منطقه، از گروه F، اف سی سئول کره جنوبی(FC Seoul) میزبان سانفرس هیروشیما(Sanfrecce) بود و این تیم را با حساب 4 بر یک شکست داد.

در بازی دیگر نیز شاندونگ لیوننگ چین(Shandong Luneng Taishan) با سه گل بوریرام تایلند(Buriram United) را مغلوب کرد. در جدول رده‌بندی این گروه اف سی سئول نماینده کره و شاندونگ لیوننگ نماینده چین با 6 امتیاز و با تفاضل گل بیشتر در رتبه‌های اول و دوم هستند و نمایندگان ژاپن و تایلند هم بدون امتیاز در قعر جدول این گروه جای گرفته‌اند.

بدین ترتیب، اف سی سئول در دو بازی ابتدایی خود موفق شده 10 گل بزند که 'آدریانو' مهاجم برزیلی این تیم 7 گل زده و خیلی زود گوی سبقت را در جدول گلزنان برتر از سایر مهاجمان آسیا ربوده است.

از گروه E نیز اف سی توکیو ژاپن(F.C. Tokyo) با حساب 3 بر یک بیندونگ ویتنام(Becamex Bình Dương) را شکست داد و با سه امتیاز در رتبه دوم جای گرفت و بیندونگ هم با یک امتیازی که از بازی قبل به دست آورده بود در قعر جدول جای گرفت. جیانگ سو چین(Jiangsu Sainty) هم پس از تساوی در بازی نخست این هفته در مقابل چونبوک موتورز کره جنوبی(Jeonbuk Hyundai Motors) به برتری 3 بر 2 دست یافت و با 4 امتیاز صدرنشین این گروه شد. چونبوک موتورز هم با سه امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه سوم جای گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir