فشار سرمربی راه‌آهن افتاد!
سرمربی تیم فوتبال راه آهن در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل استقلال حاضر نشد.

یکتا مدیر رسانه ای راه آهن دلیل غیبت سرمربی راه آهن را افت فشار او اعلام کرد. به این ترتیب سرمربی جدید راه آهن در اولین بازی حضورش در این تیم با افت فشار روبه رو شد.

'یوهانیس توپالیدیس' پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی درباره این بازی اظهار کرد: به مظلومی و تیمش تبریک می‌گویم که توانستند سه امتیاز این بازی را کسب کنند اما همان طور که تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی دیدند، ما تیم بهتری بودم.

سرمربی جدید راه آهن ادامه داد: امروز برابر تیمی بازی کردیم که بهترین تیم ایران است و در صدر جدول لیگ قرار دارد. با این حال بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و حداقل حق‌مان بود که یک امتیاز از این بازی کسب کنیم.

سرمربی تیم راه‌آهن با ابراز رضایت نسبت به عملکرد بازیکنان این تیم اظهار کرد: از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم و هم‌اکنون به رختکن می‌روم و از آن‌ها قدردانی می‌کنم اما باید درباره داوری بگویم که همه توپ‌هایی که 50-50 بود به سود استقلال سوت زده شد و این داور نباید برای این دیدار با این تعداد تماشاگر انتخاب می‌شد. هرچند در نهایت ما مقصر هستیم نه داور.

وی درباره سایر دیدارهای راه آهن نیز عنوان کرد: ما در این دیدار با تیم اول جدول بازی کردیم و فرصت‌های زیادی را در حمله به دست آوردیم اما باید در حمله علاوه بر اینکه موقعیت‌خلق می‌کنیم توپ‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. نکته مثبتی که در این دیدار اتفاق افتاد خلق موقعیت‌هایی بود که ایجاد شد اما سعی می‌کنیم در ادامه توپ‌هایمان را نیز به گل تبدیل کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir