سرمربی پاختاکور: تراکتورسازی خیلی خوب بازی کرد
خسن‌اف سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان، تراکتورسازی را تیم برتر میدان دانست و گفت که امیدوار است تیمش این نتیجه را در بازی‌های بعد جبران کند.

خسن‌اف سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان(Pakhtakor) بعد از شکست تیمش برابر تراکتورسازی ایران گفت: بازی بسیار خوبی بود. تیم حریف خیلی خوب بازی کرد. بازیکن شماره 19 (آگوستو سزار) خیلی خوب بود. تلاش می‌کنیم در ادامه بازی‌ها بهتر بازی کنیم و این نتیجه را جبران کنیم.

وی افزود: این فوتبال است و به نظرم تراکتور بسیار خوب بازی کرد. گل اول آنها به لحاظ تاکتیکی خیلی جالب بود. ما باید منتظر بمانیم تا نتیجه بازی الهلال(Al-Hilal) و الجزیره(Al-Jazira) مشخص شود. اگر بتوانیم دو بازی بعدی را ببریم، شانس صعود خواهیم داشت.

سرمربی پاختاکور ازبکستان اضافه کرد: فکر می‌کنم با بازی‌ای که تراکتور ارائه داد، بخت بالایی برای صعود دارد. ما با 17 بازیکن به اینجا آمدیم و اکثر نیمکت نشینان ما جوان بودند و به همین دلیل یک تعویض بیشتر نداشتیم اما تراکتورسازی از بازیکنان خوب زیادی برخوردار است و نیمکت این تیم هم نیمکت بسیار خوبی است. ما می‌دانستیم در تبریز به مشکل می‌خوریم. البته در تاشکند خیلی خوب ظاهر شدیم و دیدید که پیروز شدیم.

خسن‌اف در پایان و در پاسخ به سوالی درباره نظرش راجع به وضعیت استادیوم یادگار امام تبریز، بیان کرد: جو استادیوم خیلی عالی بود و تعداد زیادی برای تشویق تراکتور آمده بودند. ایرانی‌ها خیلی مهمان نواز هستند و برای من افتخار بزرگی بود که در اینجا حاضر شدم و یک بازی برگزار کردم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir