استقلال خوزستان موقتا صدرنشین شد
استقلال خوزستان با برتری مقابل هم نام اهوازی موقتا صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران شد.

در آغاز دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، استقلال خوزستان با برتری یک بر صفر برابر هم‌نام اهوازی خود موفق شد موقتا بر صدر جدول رده‌بندی لیگ تکیه بزند. این تیم حداقل تا یکشنبه و قبل از دیدار تیم‌های استقلال تهران و سپاهان در صدر باقی خواهد ماند.

تک گل این بازی را حسن بیت‌سعید بهترین گلزن خوزستانی‌ها به ثمر رساند. استقلال خوزستان با این برد 46 امتیازی شد و بالاتر از استقلال تهران 44 امتیازی در صدر جدول قرار گرفت. استقلال اهواز هم با 12 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار امروز (جمعه)، سیاه‌جامگان و فولاد در مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر فولاد تمام شد. فولاد هم با این برد 28 امتیازی شد ولی در رده دوازدهم باقی ماند. سیاه‌جامگان هم 20 امتیازی و در رده چهاردهم باقی ماند.

امروز همچنین تیم‌های گسترش فولاد و راه‌آهن در تبریز به دیدار هم رفتند که این دیدار پرگل با برتری 3 بر 2 میزبان به پایان رسید. مهدی سیدصالحی (9) و محمد ابراهیمی (68 و 90) برای گسترش فولاد گل زدند و مجید حسینی (47) و مهران موسوی (76) برای راه‌آهن گلزنی کردند.

گسترش فولاد با این برد 37 امتیازی شد و بالاتر از سایپا در رده هفتم قرار گرفت. راه‌آهن هم 18 امتیازی و در همان رده پانزدهم باقی ماند. در آخرین دیدار امروز، صبا در قم میزبان سایپا است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir