صعود مقتدرانه ذوب‌آهن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال ذوب آهن با کسب دومین پیروزی مقابل النصر عربستان، مقتدرانه به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کرد.

در آخرین بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن ایران در دبی به مصاف النصر عربستان(Al-Nassr) رفت. النصر به دلیل مناقشه ایران و عربستان، در امارات میزبان یاران گل‌محمدی بود. این دیدار در پایان با پیروزی 3 بر صفر ذوب آهن خاتمه یافت.

با این پیروزی، ذوب آهن 14 امتیازی شد و به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شد. لخویا(Lekhwiya) نیز با 9 امتیاز در رده دوم قرار گرفت اما نماینده عربستان از صعود به مرحله بعد بازماند.

احسان پهلوان مانند بازی رفت در دقیقه 30، مسعود حسن‌زاده در دقیقه 41 از روی نقطه پنالتی و هاشم بیگ زاده در دقیقه 87 برای تیم‌شان گلزنی کردند. 'احمد الفریدی' و 'حسین شیان' از النصر نیز با کارت زرد داور این مسابقه مواجه شدند. شیان در نیمه دوم و پس از دریافت کارت زرد دوم از داور، از بازی اخراج شد.

بازیکنان ذوب آهن بازی رفت مقابل النصر را با پیروزی سه بر صفر پشت سر گذاشته بودند. در بازی دیگر این گروه لخویا رده دومی میزبان بنیادکار ازبکستان(Bunyodkor) بود که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، دانیال اسماعیلی‌فر، هاشم بیگ زاده، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان (محمدرضا عباسی 71)، مهدی رجب‌زاده (احمد امیر کامدار 69) و مسعود حسن‌زاده (محمدرضا حسینی 73) بازیکنانی هستند که گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن در ترکیب تیمش برابر النصر قرار داده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir