سرمربی النصر: تراکتور از بهترین‌هاست
سرمربی النصر امارات به ستایش از شاگردان امیر قلعه نویی پرداخت و تاکید کرد که تراکتورسازی از بهترین تیم‌های کنونی فوتبال آسیا است.

تراکتورسازی در یکی از حساس ترین بازی های دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف النصر(Al-Nasr Dubai) خواهد رفت. ایوان یوانوویچ(Ivan Jovanović) سرمربی النصر قبل از این دیدار حساس به ستایش از تراکتورسازی پرداخت و بازی برابر این تیم را بسیار سخت توصیف کرد.

او گفت: با تیمی بازی می کنیم که از بهترین تیم های آسیا است و در گروهی که تیم های بزرگی مانند الهلال(Al-Hilal) و الجزیره(Al-Jazira) و پاختاکور(Pakhtakor) در آن حضور داشتند با اقتدار به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کرد. نماینده ایران در این گروه سخت یک هفته قبل از پایان مرحله گروهی صعودش به دور بعد را نهایی کرد و این نشان می دهد که آنها تا چه اندازه خوب ظاهر شده‌اند. تراکتورسازی هم در خط حمله و هم در خط دفاعی تیم بسیار خوبی است و به خوبی هم روی حریف فشار می‌آورد و این از شاخصه‌های این تیم است.

او ادامه داد: تراکتورسازی حتی شانس رسیدن به گل از روی پرتاب های دستی را دارد. آنها روی توپ های شروع مجدد خوب کار می کند و در طول 90 دقیقه انرژیک و با روحیه بازی می کند. بر این باور هستم که این تیم ایرانی از بهترین تیم های کنونی قاره آسیا است. با این حال باید بگویم که بازیکنان النصر هم انگیزه زیادی برای درخشش دارند و هر آنچه را که در توان خواهند داشت روی می‌کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir