سرمربی النصر: کار ما در دیدار برگشت سخت‌تر است
سرمربی النصر از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر تراکتورسازی راضی و از نتیجه به دست آمده خوشحال است اما تاکید کرد در دیدار برگشت کار دشواری پیش‌رو دارند.

النصر امارات(Al-Nasr Dubai) در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه چهار بر یک برابر تراکتورسازی تبریز به پیروزی برسد تا صعود خود را به دور بعد تا حدودی زیادی نهایی کند.

طبیعی است که ایوان یوانوویچ(Ivan Jovanović) سرمربی النصر از این پیروزی قاطع تیمش بسیار خوشحال و از نتیجه به دست آمده راضی باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: شب بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. نتیجه به دست آمده به سختی این دیدار اشاره نمی کند. درست است که پیروزی پر گلی را به دست آوردیم اما با مشکلات زیادی مواجه شدیم و حریف ما را حسابی اذیت کرد. برابر تیم بزرگی بازی کردیم. بسیار خوشحالم که در این دیدار بزرگ به پیروزی رسیدیم. با روحیه جنگندگی بالای خود به پیروزی رسیدیم.

او ادامه داد: درست است که با نتیجه خوبی به پیروزی رسیدیم اما هنوز تکلیف صعود مشخص نشده است و نباید خود را از پیش صعود کرده بدانیم. یک دیدار سخت دیگر پیش رو داریم. باید به خوبی خود را آماده دیدار برگشت کنیم. این نتیجه بزرگ به این معنا نیست که به مرحله بعد صعود کردیم بلکه برعکس باید در ایران بازی به مراتب بهتری را به نمایش بگذاریم. از عملکرد بازیکنان راضی هستم و بر این باورم که ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت به آنچه که شایسته اش بودیم دست پیدا کردیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir