دست نشان: فشار تماشاگران روی استقلال بیشتر از ماست
نادر دست‌نشان سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش آماده مصاف برابر استقلال است.

نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال، گفت: استقلال تیم بزرگی است. استقلال قطعا خودش را برای برد آماده کرده است ولی ما آماده‌ایم و ضمن احترام به این تیم مطمئنم که جوانان نفت با تمام توان خود برای بهتر نشان دادن ویژگی‌هایشان تلاش می کنند.

او افزود: ما در دو فاز دفاعی و تهاجمی تا اینجای کار خیلی موفق بوده‌ایم. با اضافه شدن بازیکنان دیگرمان بهتر هم می‌شویم. امیدواریم در تعطیلی لیگ بهتر شویم. همچنین به دنبال جذب یک مهاجم هستیم تا مشکلات را حل کنیم. نکته مهمی که بازیکنان ما دارند این است که جوان هستند و تجربه اولشان را با این تیم در لیگ برتر پشت سر می‌گذارند.

تلاش می‌کنیم شکلی تیمی بهتری به خود بگیریم. سه بازی بعدی ما هم برابر تیم‌هایی است که به دنبال قهرمانی هستند و این مسئله می‌تواند عیار ما را نشان دهد. از هفته پنجم می‌توانیم چهره واقعی تیم نفت را نشان دهیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درباره مشکلات تیمش در خط حمله، بیان کرد: خط حمله ما ضعیف نیست. درست است که گل نزده‌ایم ولی ضعیف نیستیم. ما مهاجم مورد نظر را هنوز نداریم. رضا نوروزی هنوز به شرایط خوبش نرسیده است و زمان می‌برد تا بهتر شود. از طرفی مصدومیت بازیکنان هم به ما ضربه زده است. ما اگر موقعیت نداشته باشیم، خود را شکست خورده می‌بینم. من در مقابل تراکتورسازی، تیمم ۴ موقعیت گلزنی داشت و این نشان می‌دهد که ما تیم خوبی داریم. مطمئنا مشکل گلزنی ما از هفته پنجم به بعد حل می‌شود.

وی درباره بحث انتشار قراردادها گفت: ما عادت به این مسائل نداریم و در گذشته هم نهایتا یک سوم قراردادهای خود را گرفته‌ایم. خیلی استثنایی بوده که مبلغ قرارداد خود را گرفته باشیم. انتشار مبالغ به ما شوک وارد کرد. یک عده فکر کردند ما ۶۰۰ میلیون تومان گرفته‌ایم. هر موقع پول را گرفتیم، اعلام کنند بهتر است.

ما این مشکل را با مالیات هم داریم. ۱۸۰ میلیون با سایپا قائمشهر داشتم ولی ۱۸۰ ریال هم نگرفتم و کلا تیم هم منحل شده و حالا می‌گویند مالیاتش را بده. واقعا نمی‌دانیم چه کنیم.

دست نشان درباره عملکرد بازیکن کره‌ای تیمش، عنوان کرد: عقیل اعتمادی تمرین را با تیم شروع کرده است. متاسفانه شادکام هنوز وضعیت پایش خوب نشده است. باقی بازیکنان ما مشکلی ندارند. بازیکن کره‌ای هم که هفته دوم بازی کرد، طبق نظرسنجی‌ها از بهترین‌های ما بوده و از او راضی هستیم. او اولین کره‌ای لیگ ماست و کمی زمان می‌برد تا با لیگ ما آشنا شود.

وی درباره حضور تماشاگران استقلال بیان کرد: من در قائمشهر و آبادان کار کرده‌ام و ۲۰ هزار هوادار آنها در استادیوم کم از هواداران استقلال ندارند. خود من فرد جاه طلبی هستم و بازیکنانم هم اینگونه هستند. ما به دنبال نشان دادن خود هستیم و به دنبال ارائه یک فوتبال خوب هستیم و می‌خواهیم به موفقیت برسیم. برای استقلال احترام قائلیم و تماشاگران این تیم هم بزرگ هستند و به نظرم این فشار هواداران بیشتر از اینکه روی تیم من باشد، روی استقلال است.

او در پاسخ به سوالی درباره جدایی عمران‌زاده، گفت: حنیف عمران‌زاده خودش مشکل داشته یا به خاطر آب و هوا و برخی بازیکنان که شاید فکر می‌کرده که به اینجا بیایند و نیامدند و مسائلی از این دست به جمع ما اضافه نشد. من برای او در خونه به خونه آرزوی موفقیت می‌کنم و من تا آخر همیشه با بازیکنانم دوست می‌مانم. او رویش نشده به من زنگ بزند و از طریق دوستان از من معذرت خواهی کرد و بدون مشکل از جمع ما جدا شد.

دست‌نشان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دروازه‌بانی تیمش، گفت: درباره هوری باید بگویم که هوری کاپیتان تیم است. او برخلاف برخی از دوستان در خدمت تیم است. او به خودش اجازه نمی‌دهد خارج از حیطه وظایفش کاری کند. اگر اعتمادی می‌خواهد دروازه‌بان اول باشد باید کیفیتش را بهتر کند و تلاش کند و منتظر یک فرصت باشد. اگر روزی من هم نباشم، هیچکس قدرت این را ندارد که فردی مثل هوری را به دلیل درخشش در دو بازی اول براحتی بیرون بگذارد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پایان اضافه کرد: تیم نفت آبادان با تفکری شبیه استقلال خوزستان وارد لیگ شده است. فارغ از هر نتیجه‌ای که فردا رخ دهد، ما تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم. انتظار دارم از رسانه‌ها که بازیکنان جوان ما را مورد حمایت قرار دهند و آنها را ارزشیابی کنند. فاصله بین بازیکن چند میلیاردی و چند صد میلیونی آنقدر نیست و ما تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir