کاظمی: در سیاه‌جامگان می‌مانم و مقابل ظلم ایستادگی می‌کنم
فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: از عملکرد فنی بازیکنانم رضایت کاملی دارم.

فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: خوشبختانه بازیکنانم عملکرد قابل قبولی داشتند ولی متاسفانه داور نتوانست در این بازی به خوبی قضاوت کند و پنالتی محرز تیم ما را نگرفت.

وی اضافه کرد: خوشحالم که بازیکنان جوانی را مقابل تیم پرمهره استقلال به میدان فرستادیم و توانستند عملکرد خوبی را داشته باشند. این بازیکنان حتی در لیگ 2 هم تاکنون بازی نکرده بودند.

کاظمی درباره عملکرد بازیکنانش در این بازی عنوان کرد: دستوراتی که به بازیکنان داده بودم در زمین پیاده کردند و توانستند عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارند. از نظر فنی از بازیکنان راضی هستم و از این بیشتر نمی‌توانستیم کاری را انجام دهیم.

او درباره خارج کردن استقلال از بحران عنوان کرد: قرار نبود که تیم ما استقلال را از بحران خارج کند. استقلال هواداران بزرگی دارد و همچنین کادرفنی و بازیکنان مورد احترامی را دارد و به بقیه تیم‌ها کاری ندارد.

سرمربی سیاه‌جامگان درباره مشکلات مالی تیمش و حل شدن این مشکلات عنوان کرد: قطعا این مشکلات مالی برای تمام تیم‌ها هست. شخص عباسی در این مدت کمک‌های زیادی را کرده ولی متاسفانه فدراسیون هیچ کمکی را انجام نداده است.

اگر پولی که اسپانسر قرار بود به تیم تزریق کند و همچنین کمک مالی فدراسیون به تیم می‌رسید این مشکلات برطرف می‌شد ولی با این حال معتقدم افراد بزرگتر از عباسی نتوانستند در این فوتبال دوام بیاورند.

وی اضافه کرد: نسبت به موضع دیروز خود مبنی بر رفتن از سیاه جامگان کوتاه آمده‌ام زیرا در مقابل ظلم هیچ موقع کنار نکشیدم و می‌خواهم ادامه فصل را با این تیم دنبال کنم. در این 7 سالی که در فوتبال فعالیت کرده‌ام سه تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورده و سه تیم دیگر را از سقوط نجات داده‌ام.

او ادامه داد: اگر بخواهم می‌توانم با تمام افرادی که در این فوتبال حضور دارند مناظره کنم و هیچ ترسی از هیچ کس ندارم. برایم جای سوال است که چرا چنین مشکلاتی برایم به وجود می‌آید. تلاش خواهم کرد در ادامه راه موفقیت‌های خوبی را برای تیم سیاه جامگان به ارمغان بیاورم.

کاظمی خاطرنشان کرد: بحث فروش امتیاز سیاه جامگان را شنیده‌ام و اگر این موضوع محقق شود، خوشحال می‌شوم زیرا مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را در این فوتبال کرده‌اند و دیگر نمی‌توانند از این بیشتر خرج کنند.

امیدوارم شخصی که برای حضور در سیاه جامگان اقدام خواهد کرد، بتواند مشکلات مالی را برطرف کند زیرا تا به امروز، تمام تلاش خود را کرده‌ام که هیچ مشکلی به وجود نیاید ولی از امروز به بعد کار کمی سخت می‌شود.

وی درباره داوری این بازی هم عنوان کرد: نمی‌دانم چرا فدراسیون داوری را انتخاب می‌کند که 8 بازی است قضاوت نکرده و این بازی مهم با استقلال را به این داور واگذار می‌کنند.

قطعا کار خود را در سیاه جامگان ادامه خواهم داد زیرا می‌دانم دارد در حق‌مان ظلم می‌شود. امیدوارم با حمایت مردم و رسانه‌های استان بتوانیم این مشکلات را حل کنیم و مقابل ظلم ایستادگی کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir