فرکی: سایپا به من اولتیماتوم نداده است
حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اولتیماتومی به من داده نشده و از بیان این حرف ها تاسف می‌خورم.

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران اظهار کرد: هفته گذشته دوباره بازی‌ها از سر گرفته شد و ما هم برنامه درستی در تعطیلات داشتیم و بازی تدارکاتی خوبی انجام دادیم. برابر تراکتورسازی بازی قابل قبولی انجام دادیم اما سه امتیاز را نگرفتیم که بخشی از آن هم مربوط به بی‌دقتی یا بدشانسی بود.

بازی خوب ما نوید روزهای خوب در آینده را می‌دهد. می‌خواهیم بعد از بازی با استقلال برابر سپاهان و بعد در جام حذفی بازی کنیم. از لحاظ کیفیت بازی‌ها خوب بودیم اما در کسب امتیازات باید بهتر باشیم. استقلال هم در لیگ شروع خوبی نداشت اما این دو هفته اخیر پیروز شده است. امیدوارم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی درباره شایعه اولتیماتوم باشگاه نیز گفت: چنین چیزی مطرح نشده و تاسف می‌خورم. گاهی سوال‌ها در زمانی مطرح می شود که کارها با منطق پیش می‌رود. آیا درست است مدیری که هشت هفته سر کار آمده با یک باخت برکنار شود یا سرمربی کنار رود. این مسائل جنبه رسانه‌ای دارد. برای رسانه‌ها احترام قائلم. امیدوارم فضا برای تیم و مربیان خوب باشد و این مسائل مطرح نشود.

آقای درویش یک هفته کربلا بود و اولتیماتومی نداده‌اند و همیشه به من لطف داشته‌اند. بیان این مسائل فضا را تحت تاثیر قرار می‌دهد و برای فوتبال خوب نیست. گاهی تغییر سرمربی نتیجه عکس می‌دهد. برکناری‌ام در سپاهان یادتان هست. بیان این شایعات مناسب نیست. باید به جای شایعه‌ها و اما و اگرها به واقعیت‌ها نگریست. تا امروز اولتیماتومی به من داده نشده است.

من مربی نیستم که برایم فرقی کند که باشم یا نباشم. سرمربی نیستم که وقتی سر کار نباشم به ورزشگاه‌ها بروم. دوست دارم همیشه به دنبالم بیایند. تفاوت ما با تیم چهارم سه امتیاز است. بیان این صحبت‌ها را نمی‌فهم و نمی‌دانم چرا عنوان می شود و آن هم در لیگ برتری که بعد از سه بازی یک ماه تعطیل می‌شود. مربی چه باید بکند. برای خودم از فوتبال کیسه ندوخته‌ام و به واقعیت‌ها می‌پردازم.

وی در رابطه با استعفای وزیر ورزش گفت: نظر خاصی ندارم. باید به ایشان خسته‌نباشید بگویم. ایشان برای کمک به فوتبال و ورزش آمده بود. این مسائل فقط مختص به ورزش نیست.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir