تساوی سایپا و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر
دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار تیم سایپا بازی خوبی را ارائه داد و این تیم موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه سپاهان داشت اما در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید. تک گل تیم سپاهان را کولی بالی(Moussa Coulibaly) با ضربه سر روی یک کرنر ارسالی در دقیقه 26 به ثمر رساند و حامد شیری در دقیقه 90+3 گل مساوی را برای سایپا زد.

در این بازی کمک داور اول مسابقه سعید علی نژاد به دلیل مصدومیت موجب توقف هفت دقیقه‌ای بازی شد. از دیگر نکات جالب این دیدار رخصت بازیکنان سپاهان از فرکی پیش از آغاز بازی بود. تیم سپاهان از دقیقه 57 بعد از اخراج سهرابیان 10 نفره کار را دنبال کرد.

در دیگر بازی امروز که در قم انجام شد صبا میزبان پدیده مشهد بود که در پایان با نتیجه سه بر دو مغلوب شد. برای تیم پدیده محسن یوسفی در دقیقه 18، کفشگری (از روی نقطه پنالتی) در دقیقه 59 و یونس شاکری در دقیقه 85 گلزنی کردند. برای تیم صبا هم حسن‌زاده در دقیقه 81 و کیوان امرایی در دقیقه 90+4 گلزنی کردند. رضا عنایتی در این دیدار یک ضربه پنالتی را برای تیمش از دست داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir