شماره کارت می دهیم خداداد 2 میلیون را برگرداند
مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: «درست است که عزیزی استعفای کتبی به من نداده ولی وقتی می‌گوید خسته شده یعنی تمایلی به ماندن ندارد.»

 به دنبال سرمربی جدید هستیم

علی عباسی در خصوص اینکه گفته می‌شود خداداد عزیزی استعفا داده، اظهار داشت: «شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی عزیزی چندین بار تاکید کرد که خسته شده است و شرایط ادامه دادن‌ ندارد.»وی در پاسخ به این سؤال که آیا عزیزی استعفای کتبی داده است، گفت: «استعفای کتبی به دست من نرسیده ولی در هر صورت عزیزی نوع گفتارش به شکلی بوده که ظاهرا شرایط همکاری ندارد. البته خداداد تا اینجا فداکارانه برای ما زحمت کشیده و من شخصا به او ارادت دارم ولی مردم مشهد هم از این تیم در این 8 هفته پایانی انتظار دارند.»

عباسی تاکید کرد: «زبان عزیزی تند است و او بعضی مواقع خیلی چیزها را برنمی‌تابد و به همین علت محروم می شود. نبودنش کنار زمین بعضی مواقع شرایط را برای ما سخت می‌کند و شاید به همین علت صحبت از رفتن کرده است.»

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: «من تلاش می‌کنم عزیزی را در هر سمتی که شده در این تیم نگه دارم و با او صحبت خواهم کرد. ما امیدواریم او در باشگاه بماند و از وجودش استفاده کنیم.»

عباسی در پاسخ به این سؤال که آیا با این شرایط به فکر سرمربی دیگری هستید، گفت: «قطعا با شرایطی که به وجود آمده باید به فکر سرمربی دیگری باشیم. من دیشب مصاحبه‌ای را از قول عزیزی خواندم که مدعی شده بود باشگاه 2 میلیون پاداش به او داده و اگر نیاز است شماره کارت به او بدهیم که این 2 میلیون را برگرداند. من امروز تا ظهر با خداداد عزیزی صحبت خواهم کرد تا شرایط را بسنجم و فعلا که گزینه‌ای نداریم ولی باید جلسه برگزار شود تا ببینیم تکلیف چیست.»

 

منبع: فارس