وکیل چند تن از بازیکنان فوتبال اخیرا به صورت عجیبی در نقش سخنگوی باشگاه پرسپولیس به تمجیدهای آنچنانی از مدیریت این باشگاه می پردازد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، «مديريت باشگاه پرسپوليس با اتخاذ تصميمي مناسب خطر پرونده ژوزه را بي اثر كرده است. با اين تصميم و تدبير مديريتي، در صورت قطعيت راي مطالبات ژوزه ، خطري بابت تنبيهات انضباطي مانند محروميت از نقل و انتقالات و كسر امتياز سرخپوشان را تهديد نخواهد كرد.اين خبر مي تواند بهترين خبر سال نو براي پرسپوليسي ها باشد.»

این ها جدیدترین اظهارات وکیل چند تن از بازیکنان فوتبال است که امروز در کانال تلگرامی اش منتشر کرده است که البته جای اما و اگرهای زیادی دارد.

این وسط ابهاماتی وجود دارد؛ اول اینکه مگر باشگاه پرسپولیس روابط عمومی ندارد که این دسته از اخبار باید از چنین منابعی بیرون بیاید. موضوع دیگر که البته موضوع مهمی است این است که این وکیل به چه دلیل در چند وقت اخیر نقش سخنگوی باشگاه پرسپولیس را به عهده گرفته است و هر چند روز یک بار چنین خبرهای حمایتی از طاهری و همکارانش منتشر می کند؟

موضوعی که بهتر است این وکیل هم به آن پاسخ دهد این است که یک رای انضباطی یا قانونی است و یا اینکه سنخیتی با قانون ندارد. اگر رای صادر شده قانونی نیست که پس جای نگرانی وجود ندارد اما اگر این رای قانونی است این میان چوب جادوی طاهری چیست که کاری کرده که هیچ تنبیه انضباطی گریبان پرسپولیس را نگیرد؟

نامه

450