قرارداد با کی‌روش حرفه‌ای بسته نشده
مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، بازیکنان این تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر باید تا آخرین بازی بجنگند و تلاش کنند.

بازیکنان پرسپولیس نباید از قهرمانی مطمئن باشند

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهرداد میناوند در مورد دو شکست اخیر پرسپولیس مقابل الریان و صنعت نفت آبادان گفت: هر وقت لیگ ما تعطیل شد یا وقفه‌ای در آن به‌وجود آمد، پرسپولیس از آن ضرر کرد. من معتقدم حق پرسپولیس مقابل الریان شکست نبود، ولی مقابل صنعت نفت زیاد خوب بازی نکرد. با این حال پرسپولیس می‌توانست در همین بازی هم امتیاز بگیرد. با تمام احترامی که برای صنعت نفت قائلم معتقدم که آنها چیزی از خودشان نشان ندادند.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس تا زمانی که جام را بالای سر نبرده است نباید از قهرمانی خودش مطمئن باشد. من به قهرمانی پرسپولیس اطمینان دارم، ولی بازیکنان این تیم باید تا آخرین بازی بجنگند.

وی راجع به وضعیت رامین رضاییان که در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفته است، اظهار داشت: من دوست ندارم زیاد در این مورد صحبت کنم. نباید فراموش کرد که او برای پرسپولیس زحمت کشیده است، ولی از طرفی باید به باشگاه و برانکو اجازه داد تا تصمیم بگیرند. ما نباید این موضوع را حساس کنیم و هرچقدر بیشتر حرف بزنیم، ماجرا طور دیگری پیش می‌رود. من همچنان امیدوارم برانکو با رضاییان برخورد پدرانه‌ای داشته باشد.

میناوند همچنین درباره عملکرد تیم ملی و برخی انتقادها از کی‌روش بابت سبک بازی ایران گفت: صعود به جام جهانی همیشه برای ما با دغدغه‌هایی همراه بوده است، ولی امسال خیلی راحت می‌توانیم به جام جهانی برویم. کی‌روش کارهای مثبتی انجام داده و نمی‌توان عملکرد او را انکار کرد. با این حال بعضی از کارهای این مربی هم قابل انتقاد است. من معتقدم فردی که با کی‌روش قرارداد امضا کرد حرفه‌ای نبود و این درست نیست که او هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد. با این حال کارهای مثبت کی‌روش زیاد بوده است.

 

منبع: تسنیم