نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر: تساوی ناامید کننده استقلال
هفته چهاردهم لیگ برتر پنجشنبه با انجام دیدار هایی برگزار شد.

نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر

تیم‌های پیکان و استقلال از ساعت 15 (پنجشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار به تساوی بدون گل انجامید تا شاگردان شفر پس از برتری هفته گذشته برابر گسترش، امروز بار دیگر از گل زدن باز بمانند.

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان (83- مهدی مومنی)، آرفنگ دافه (78- بختیار رحمانی) و کنت ایکه چوکو (63- امیر روستایی).

ترکیب استقلال: سید حسین حسینى، مجید حسینى، خسرو حیدری، امید ابراهیمى، امید نور افکن (73- فرشید باقری)، سرور جپارف(61- داریوش شجاعیان)، فرشید اسماعیلى، سجاد شهباززاده (83-مهدی قائدی)، جابر انصاری، روزبه چشمی و میلاد زکى‌پور.

پیام حیدری کار قضاوت این دیدار را برعهده دارد. او به امیرحسین صادقی و دافه از پیکان کارت زرد نشان داد و ابوالفضل ابراهیمی را هم از این تیم اخراج کرد.

پیروزی فولاد مقابل سپید رود

همچنین در دیگر بازی این هفته تیم‌های فولاد و سپیدرود رشت از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک فولاد به پایان رسید.رحیم زهیوی در دقیقه 17 و صابر حردانی در دقیقه 77، گل‌های شاگردان پورموسوی را به ثمر رساندند و میثم تهی‌دست در دقیقه 81 برای سپیدرود گلزنی کرد. فولاد ضمن دستیابی به سومین پیروزی متوالی خود، با 26 امتیاز موقتاً به جایگاه دوم جدول صعود کند. سپیدرود نیز با این شکست، با 12 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند.روح‌الله شریفی داور این دیدار، احسان مرادیان از فولاد و محمدرضا الماسخاله از سپیدرود را با کارت زرد جریمه کرد.

تساوی سپاهان با استقلال خوزستان

در دیگر بازی امروز از رقابت های لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی هم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.جلال الدین علی محمدی در دقیقه 73 برای سپاهان و وحید نامداری در دقیقه 89 برای استقلال خوزستان گل به ثمر رساندند.


شکست سنگین سایپا مقابل گسترش فولاد

تیم فوتبال سایپا در بازی مقابل گسترش فولاد با نتیجه سه بر هیچ شکست خورد!



گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir