گیتی‌پسند
باشگاه گیتی‌پسند اصفهان بازیکنان ملی‌پوش خود را از حضور در تمرین‌های تیم ملی منع کرد.
مرحله اصلی تمرین تیم‌های ملی فوتسال ایران برای حضور در جام‌جهانی کوچک برزیل از صبح امروز در حالی آغاز شده که پنج بازیکن گیتی‌پسند، از جمله محمد کشاورز، کاپیتان و محمد طاهری در آن حضور ندارند.

علی طاهری، مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در این باره توضیح داد: بازی‌های گرندپری از نظر ما رسمی و مهم نیست. هفته‌ اول بازیکنانمان را به احترام افتخاری به تیم ملی دادیم اما دیگر اجازه این کار را نخواهیم داد. بازیکنان ما از فروردین تا شهریور در اردوهای تیم ملی بودند و اوضاع‌شان واقعا خراب است. آنها را ابتدا به روسیه بردند و از آنجا به چین رفتند و سپس در کره‌جنوبی بازی کردند. جام باشگاه‌ها هم اخیرا برگزار شد. دیگر چیزی از بازیکن نمی‌ماند.

وی افزود: به کمیته‌ فوتسال اعلام ‌کرده‌ایم که می‌توانند به جای بازیکن ما از بازیکنان جوان استفاده کنند چون هنوز خاطره تلخ گرندپری دوره قبل را فراموش نکرده‌ایم که مصطفی نظری مقابل آمریکا رباطش پاره شد. تنها 12 بازیکن در لیگ داریم و به همین دلیل از افتخاری خواستیم اجازه دهد بازیکنان ما در تیم ملی بازی نکنند. البته هنوز چیزی به ما اعلام نشده است ولی اجازه نمی‌دهیم بازیکنانمان به تیم ملی بروند. موضوع لجبازی هم نیست. در نامه نوشتیم که بازیکنان ما از فروردین تا شهریور در اختیار شما بودند.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا از نظر او جام‌جهانی کوچک و بحث تیم ملی اهمیتی ندارد، به ایسنا گفت: عنوان جام‌جهانی را که خودمان برای مسابقات گذاشته‌ایم. حتی برزیل هم با تیم دوم و سومش به این بازی‌ها می‌آید.

در حالی طاهری از مهم نبودن گرندپری برزیل می‌گوید که این مسابقات بعد از جام‌جهانی دومین تورنمنت معتبر دنیا محسوب می‌شود.

مدیرعامل گیتی‌پسند همچنین درباره حواشی به وجود آمده در هفته‌های اخیر بر سر این تیم و اعتراض کشاورز به عدم حمایت باشگاه از آنها مطرح کرد: کشاورز صحبتی درباره عدم حمایت نکرد و تنها گفت از مدیرعامل گرفته تا تدارکات باید همکاری داشته باشند. تمام حمایت‌مان را از تیم و سرمربی می‌کنیم. درباره شعارها هم باید بگویم نمی‌توانیم دهان تماشاگر را ببندیم. این اتفاقات نمک فوتبال است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
پیروزی پرگل تیم فوتسال گیتی پسند
حاشیه دیدار پرسپولیس و سپاهان
پیروزی مقتدرانه فوتبال ساحلی ایران
افشاگری رویانیان درباره پیشنهاد یک داور
نظر سه کارشناس داوری درباره تصمیم قهرمانی