گوانگژو
گوانگژو، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا،بعد از برد 0-2 مقابل الاهلی مصر حالا حریف بایرن درمرحله نیمه نهایی خواهد بود.
گوانگژو اورگرانده قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان  آسیا بعد از برد 0-2 مقابل الاهلی مصر، قهرمان آفریقا در اولین بازی مرحله یک چهارم پایانی جام باشگاه های جهان که در مراکش برگزار می شود، حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شد

این بازی روز سه شنبه در ورزشگاه آگدیر برگزار می شود. این بازی دوئل جذابی میان یک سرمربی باتجربه مثل "مارچلو لیپی" و یک سرمربی جوان به نام "پپ گواردیولا" خواهد بود.

تیم چینی در بازی اش مقابل نماینده مصر توانست به خوبی بازیکنان حریف را مهار کرده  و مقابل  قهرمان آفریقا که تجربه بیشتری در این رقابتها دارد به پیروزی رسید.

گلهای گوانگژو در نیمه دوم توسط "الکسون د اولیویا" در دقیقه 49 و "داریو کنکا" در دقیقه 67 به ثمر رسید تا این تیم حریف بایرن شود. تنها گل تیم مصری را نیز "عبدالله سید" در دقیقه 79 بازی به ثمر رساند.

در دیگر بازی دیروز راخا کاسابلانکا در کمال تعجب توانست از سد مونتری مکزیک عبور کند. این نتیجه در وقت های اضافه به دست آمد. چرا که 90 دقیقه قانونی بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. "چتیبی" برای راخا گلزنی کرده بود و "باسانتا" برای نماینده آمریکای مرکزی و در وقت های اضافه "گوئی" برای تیم راخا به گل رسید تا این تیم روانه نیمه نهایی شود

راخا کاسابلانکا قهرمان کنونی کشور مراکش با غلبه بر اوکلند سیتی به این مرحله رسیده بود و حالا باید خودش را برای مصاف با اتلتیکو مینیه رو قهرمان آمریکای جنوبی که روز 4شنبه در مرحله نیمه نهایی برگزار می شود، آماده کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب پیشنهادی :
شکست تیم ملی فوتسال بانوان
پیروزی پاری‌سن‌ژرمن با گلزنی ایبرا
گلزنی نیمار برای بارسلونا
اقدام خیرخواهانه تیم بسکتبال پتروشیمی+ عکس
کری خوانی بازیکنان پرسپولیس برای استقلال+ عکس