کفاشیان: تکلیف سرمربی تیم ملی فردا مشخص می‌شود
رییس فدراسیون فوتبال درباره‌ ادامه‌ همکاری با کی‌روش گفت: در جلسه هیات مدیره به نظرات اعضاء گوش می‌دهم تا درباره ادامه همکاری با او به جمع‌بندی برسیم.

علی کفاشیان در جمع خبرنگاران درباره ادامه همکاری با کی‌روش گفت: تکلیف کی‌روش در جلسه هیات رییسه سه‌شنبه (فردا) مشخص می‌شود. این جلسه فردا ساعت 10 برگزار می‌شود و من به نظرات اعضای هیات رییسه گوش خواهم داد تا ببینم نظر آن‌ها درباره ادامه همکاری با کی‌روش چیست؟

وی ادامه داد: باید در این جلسه بررسی کنیم ببینیم که ما باید به کی‌روش پول بپردازیم یا او باید به ما پول بپردازد. رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا با کی‌روش جلسه‌ای هم داشته‌اید، اظهار کرد: معمولا وقتی کی‌روش به تعطیلات می‌رود مزاحم او نمی‌شوم و تا الان هم او را ندیده‌ام. منتظر جلسه هیات رییسه هستم تا بعد از آن با او دیدار کنم.

علی کفاشیان با اشاره به این که تکلیف کی‌روش پس از جلسه اعضای هیات رییسه این فدراسیون مشخص خواهد شد، گفت: کی‌روش خودش از تیم ملی فوتبال ایران کناره‌گیری کرده و ما تمایل داریم که او کارش را با فوتبال ایران ادامه دهد. تیم ملی این فرصت را داشت که قبل از جام 2015 ملت‌های آسیا در استرالیا برای جذب سرمربی دیگری اقدام کند ولی ما کی‌روش را انتخاب کردیم و مطمئن هستیم که تیم ملی با این سرمربی پرتغالی نتیجه خواهد گرفت.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: هم‌اکنون در زمان حساسی به سر می‌بریم و انتخاب سرمربی برای تیم ملی برای فدراسیون با دردسر همراه خواهد بود. در هر حال باید به نظر مردم هم احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: اگر کی‌روش در تیم ملی غرغری هم می‌کند به خاطر تلاشش برای فوتبال ایران است و شاید همین موضوع باعث محبوبیت او در تیم ملی شده است اما در نهایت باید ببینیم نظر اعضای هیات رییسه برای ادامه فعالیت کی‌روش چیست. ما تاکنون به جذب مربی دیگری فکر نکرده‌ایم و تا قرعه‌کشی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به جذب مربی دیگری فکر نمی‌کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین درباره پرداخت مالیات سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: مالیات کی‌روش سنگین است و برای پرداخت آن در حال رایزنی هستیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir