تمرین تیم ملی امید ایران با حضور سنول گونش
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال امید ایران در اردوی ترکیه برگزار شد.

این تمرین که نزدیک به 90 دقیقه طول کشید، در هوایی آفتابی و نسبتا گرم در ورزشگاه شهر قزلچی انجام شد. در ابتدای تمرین محمد خاکپور نکات فنی مربوط به بازی دیروز را برای بازیکنان تشریح کرد.

به مانند روزهای گذشته، این تمرین نیز بر انجام کارهای تاکتیکی مربوط به اصول دفاعی، دقت در ارسال پاس و حفظ فاصله خط دفاع و هافبک تاکید داشت و با نظارت جدی کادرفنی برگزار شد. در اواسط تمرین صبح امروز، سنول گونش سرمربی سابق تیم ملی ترکیه در ورزشگاه محل تمرین تیم امید حاضر شد و برای دقایقی تمرین ملی‌پوشان ایران را تماشا کرد.

دروازه‌بان‌های حاضر در اردو تمرین پرفشاری را زیر نظر سعید عزیزیان انجام دادند. در بخش پایانی تمرین، انجام کارهای ترکیبی و ارسال از جناحین در دستور کار قرار گرفت. در این مرحله آمادگی مهاجمان تیم امید چشمگیر بود.

رحمانی و درویشی که در بازی دیروز دچار مصدومیت جزئی شده بودند از اواسط تمرین در اختیار کادر پزشکی قرار گرفتند و به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند. ضمن اینکه آرش رضاوند نیز به دلیل دندان درد در تمرین امروز حضور نداشت.

ملی پوشان تیم امید عصر امروز تمرین نخواهند داشت و طبق برنامه اعلام شده، برای گردش و خرید در شهر، عازم آنکارا خواهند شد و فردا به تهران بازخواهند گشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir