نیمار چهار بازی محروم شد
کمیته انضباطی رقابت‌های کوپا آمریکا نیمار را چهار بازی از همراهی این تیم محروم کرد.

"نیمار" کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل که امید نخست این تیم برای درخشش در کوپا آمریکا بود به خاطر جنجالی که در دیدار برابر کلمبیا به پا کرد چهار بازی از همراهی این تیم محروم شد تا این رقابت ها عملا برای او به پایان برسد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل بعد از آن‌که بازی تیم ملی کشورش برابر کلمبیا به پایان رسید ضربه‌ای به بازیکن حریف زد که باعث درگیری بازیکنان دو تیم با هم شد. این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر کلمبیا به پایان رسید.

بعد از پایان بازی، کمیته انضباطی رقابت‌ها، "نیمار" را دو بازی از همراهی تیم ملی فوتبال برزیل محروم کرد اما بعدا این محرومیت به یک جلسه کاهش یافت ولی این پایان ماجرا نبود و در یک تصمیم جالب در نهایت کمیته انضباطی رقابت‌های کوپا آمریکا تصمیم گرفت که این مهاجم سرشناس را 4 بازی از همراهی تیم ملی برزیل در این رقابت‌ها محروم کند تا عملا این رای برای "نیمار" جوان پایان این بازی‌ها باشد.

در بیانیه کمیته انضباطی رقابت های کوپا آمریکا آمده است: "نیمار" بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل چهار بازی از همراهی تیم ملی فوتبال کشورش محروم شد و باید 10000 دلار نیز جریمه پرداخت کند. او بعد از پایان بازی حرکت ناشایستی انجام داد که باعث شد فضا متشنج شود. برزیل می تواند درخواست استیناف بدهد.

اما "کارلوس باکا" مهاجم تیم ملی فوتبال کلمبیا که به شدت به حرکت "نیمار" واکنش نشان داد و او هم با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد تنها دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد البته او باید 5000 دلار نیز غرامت پرداخت کند.

برزیل در بازی نخست خود برابر پرو به پیروزی رسید، اما در دیدار دوم برابر کلمبیا تن به شکست داد. کلمبیا نیز در بازی نخست خود با یک گل برابر ونزوئلا تن به شکست داد اما در دیدار دوم توانست برزیل را از پیش رو بردارد. در این گروه هر چهار تیم سه امتیازی هستند و هفته پایانی برای آنها بسیار مهم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir