برد آسان برزیل در جام جهانی فوتبال ساحلی
عصر روز گذشته مسابقات روز دوم جام جهانی فوتبال ساحلی 2015 پرتغال در این کشور برگزار گردید و تیم های حاضر در گروه سوم و چهارم به مصاف هم رفتند.

روسیه قهرمان جام جهانی گذشته با نتیجه 7 بر 5 پاراگوئه را مغلوب نمود و اولین سه امتیاز خود را کسب نمود ، تاهیتی تیم چهارم جام جهانی گذشته با نتیجه 4 بر 3 از سد ماداگاسکار نماینده آفریقا عبور نمود.

در آخرین دیدار روز دوم این مسابقات که شب گذشته در ساعت 21 به وقت ایران برگزار گردید دو تیم برزیل و مکزیک به مصاف هم رفتند که برزیل در دیداری یک طرفه با نتیجه 5 بر 1 از سد نماینده آمریکای شمالی گذشت.

در پایان بازی های روز دوم در گروه سوم برزیل با 3 امتیاز در صدر گروه ایستاده و ایران با تفاضل گل کمتر و هم امتیاز با برزیل جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. در گروه چهارم نیز روسیه با سه امتیاز صدرنشین گروه می باشد و تاهیتی هم امتیاز با روسیه و به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار دارد.

دیدار بعدی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان راس ساعت 21 روز یکشنبه در مقابل برزیل تیم سوم جام جهانی گذشته می باشد.

بازی های روز سوم این مسابقات امروز پیگیری خواهد شد و به ترتیب در ساعت 16:30 ایتالیا در مقابل عمان قرار می گیرد. سنگال در ساعت 18 به مصاف پرتغال میزبان خواهد رفت و ژاپن دیگر نماینده آسیا در ساعت 19:30 به وقت ایران به مصاف آرژانتین دیگر نماینده آمریکای جنوبی خواهد رفت. در آخرین دیدار روز سوم کاستاریکا و سوئیس با هم دیدار خواهند نمود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:beachsoccer.ir