بدنساز خارجی به تیم فوتبال امید ایران اضافه شد
مربی بدنساز تیم فوتبال امید ایران به اردوی هلند اضافه شد تا خاکپور را همراهی کند.

'کن استید' که سابقه حضور در کاونتری(Coventry City)، تیم‌های ملی بزرگسالان و زیر ۲۳ سال استرالیا و تیم‌های باشگاهی این کشور و الغرافه قطر(Al-Gharafa Sports Club) را در کارنامه دارد، از امروز کار خودش را با تیم امید ایران آغاز کرد.

مربی بدنساز امید که با صلاحدید خاکپور و به صورت مقطعی به کادرفنی تیم امید اضافه شده برنامه تمرینی ویژه‌ای را برای آماده‌سازی ملی‌پوشان تیم امید در نظر گرفته است و از تمرین امروز رسما کارش را آغاز می‌کند.

همچنین تیم فوتبال المپیک که اردوی آماده‌سازی خود را در هلند بر پا کرده، امروز در دو نوبت صبح و عصر تمرین‌های خود را پیگیری می‌کند. تمرین نوبت صبح امروز ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی برگزار شد و تمرین عصر نیز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی آغاز خواهد شد.

مهرداد محمدی ملی‌پوش امید راه‌آهن که با پرواز مستقیم عازم هلند شده بود، شب گذشته به اردوی تیم امید اضافه شد. تیم فوتبال امید ایران که روز گذشته و از مرز زمینی آلمان وارد هلند شد، در منطقه فیتلند که نزدیک نایمخن است، اردوی آماده‌سازی را بر پا کرد.

کمپ محل برگزاری اردوی تیم امید، ظرف یک سال گذشته پذیرای تیم‌هایی چون زیر ۲۳ سال آمریکا، تیم‌های پایه لیورپول و تیم ملی جوانان قطر بوده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir