کی‌روش: همه بازیکنان آماده‌اند
کارلوس کی‌روش از آمادگی کامل تیم ملی برای رویارویی با هند خبر داد.

کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz) درباره آخرین وضعیت تیم ملی اظهار کرد: شرایط تیم عالی است و ما فقط یک مصدوم برای دیدار مقابل هند داریم. وریا غفوری ریکاوری نداشته و نمی‌تواند برای ما به میدان برود. در دیدار مقابل هند احتمالا با 2 یا 3 تغییر به میدان خواهیم رفت.

وی درباره جوانگرایی که در تیم ملی صورت گرفته نیز گفت: کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است. البته الان مهم‌ترین مساله برای ما کسب پیروزی در بازی مقابل هند است. من اطمینان خاطر دارم که می‌توانیم به پیروزی برسیم. ما کاملا آماده‌ایم. امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم و باعث خوشحالی هواداران ایرانی شویم.

کی‌روش درباره شرایط آب و هوایی هندوستان هم گفت هوا بارانی بود و امروز هم اگر شرایط اینگونه باشد برای سرعت تیمی ما خوب است. البته امیدوارم هوا طوفانی نشود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره پیشرفت‌های فوتبال هندوستان نیز تصریح کرد: تیم‌های ملی به سرعت پیشرفت می‌کنند. سرمایه‌گذاری بزرگی در هند انجام شده و شنیده‌ام قرار است دو لیگ در اینجا برگزار شود. در هندوستان مراکز تخصصی فنی برای فوتبال تاسیس شده است. البته این کشور یک دشمن بزرگ برای فوتبال دارد که نامش کریکت است. وی درباره شرایط زمین مسابقه هم گفت: نسبت به شرایط زمین هیچ شکایتی ندارم. البته زمین نقش مهمی در سرعت ما دارد.

او در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم بیش از این در مورد بازیکنان صحبت کنم. همه بازیکنان آماده‌اند و به خاطر برد مقابل گوام از شرایط خوبی برخوردارند. در حال حاضر آن چیزی که برای ما مهم است این است که بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بتوانیم به پیروزی برسیم و بتوانیم فوتبال سطح بالایی را ارائه بدهیم. تک‌تک بازیکنان آماده بازی هستند و مطمئنا امروز ایرانی‌ها به تیم ملی کشورشان افخار می‌کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir