صعود فوتسال بانوان ایران به فینال قهرمانی آسیا
تیم ملی فوتسال بانوان ایران با برتری برابر تایلند به فینال مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.

در اولین بازی مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا تیم ملی ایران از ساعت 12 به وقت تهران رودرروی تیم قدرتمند تایلند قرار گرفت و با یک گل حریف خود را از پیش‌رو برداشت و راهی فینال شد.

تیم ایران با ترکیب فرزانه توسلی،‌ فرشته کریمی، سپیده زرین راد ، فهیمه زارعی و فاطمه اعتدادی بازی را آغاز کرد. تایلند بازی را بهتر آغاز کرد و همان ابتدای بازی یک موقعیت خوب گلزنی داشتند که دروازه بان ایران توپ را دفع کرد. بعد از گذشت دقایقی، بازی متعادل‌تر شد و تیم ایران نیز موفق شد موقعیت ایجاد کند که توب با برخورد به دروازه‌بان و تیر دروازه تایلند راهی کرنر شد.

فرشته کریمی بازیکن ایران چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و با درخشش دروازه بان ایران نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. نیمه دوم بازی را هم تایلند خوب شروع کرد اما بانوان فوتسالیست ایران بازی را در اختیار گرفتند و چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند و حتی یک تک به تک را هم از دست دادند اما در دقیقه 24 زهره میراسماعیلی موفق شد برای ایران گلزنی کند. فشار زیاد تایلندی ها در دقایق آخر بازی به نتیجه نرسید تا ایران با همین یک گل راهی دیدار پایانی شود.

فینال این مسابقات شنبه ساعت 14:30 به وقت ایران برگزار می‌شود. تیم ملی ایران با سه پیروزی برابر تیم های هنگ کنگ ، مالزی و ازبکستان به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی شد. اولین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال زنان آسیا از 30 شهریور در مالزی آغاز شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir