گزارش تمرین تیم ملی در دوبی
ملی پوشان فوتبال ایران یک جلسه در دوبی تمرین کردند.

تیم ملی فوتبال ایران به مدت 90 دقیقه در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی تمرین کرد. تاکید اصلی کی‌روش(Carlos Queiroz) در بخش تاکتیکی تمرین، بازی رو به جلو بود. او بارها از بازیکنان خود می‌خواست با تمرکز و حداقل ضربه، توپ را به هم تیمی خود ارسال کنند.

بخش ابتدایی تمرین که دویدن دور زمین بود، کوتاه‌تر از تمرین روزهای گذشته انجام گرفت. در عوض، ملی پوشان زمان بیشتری را به گرم کردن با توپ مشغول شدند.

هر چند هوای صبح دوبی گرم تر از روزهای قبل بود اما همزمان با تمرین وضعیت آب و هوایی هم بهتر شد و این موضوع کمک بیشتری به بازیکنان کرد تا بتوانند بر شدت تمرین چیره شوند. در این میان زمان‌های کوتاهی که کی‌روش برای نوشیدن آب و انجام حرکات کششی می داد، توان دوباره‌ای به ملی پوشان می‌داد تا تمرین را از سر بگیرند.

بازیکنان در بخشی از تمرین در میان شش دروازه تعبیه شده در میانه زمین، تمرینی را برگزار کردند. سرمربی تیم ملی هم مدام با صحبت‌های خود ضمن ارائه دستورات تاکتیکی، آنها را تهییج می‌کرد تا بتوانند بازدهی بیشتری از خود بروز دهند.

بعد از این بخش، بازیکنان به دو تیم تبدیل شدند تا در نصف زمین، بازی درون تیمی برگزار کردند. در این بازی درون تیمی بازیکنان با انگیزه‌ای همچون بازی‌های رسمی عمل کردند و در پایان این بخش که آخرین قسمت تمرین تیم ملی هم به حساب می‌آمد، کارلوس کی روش از بازیکنان خواست که با دست زدن خود را تشویق کنند. سرمربی تیم ملی و دستیاران او هم بازیکنان را در این تشویق تیمی همراهی کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir