تساوی امید ایران مقابل امید عربستان
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود از سری رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا مقابل عربستان به تساوی رضایت داد.

در حالی که تیم ملی فوتبال ایران توانسته بود با 2 گل از حریف خود پیش افتد اما متاسفانه نتوانست نتیجه را حفظ کند تا این دیدار با تساوی 2 بر 2 در ورزشگاه لخویای قطر به پایان برسد.

نیمه نخست

دقیقه ۴ ارسال فاضلی و ضربه سر میلاد محمدی را دروازه‌بان عربستان مهار کرد. در این دقایق برتری نسبی با ایران بود و ملی‌پوشان ایران با پرسینگ شدید حریف را کنترل می‌کردند.

ایران یک – عربستان صفر؛ دقیقه ۹ ارسال فاضلی از راست و ضربه روی پای زیبای ارسلان مطهری گل اول ایران را به دنبال داشت.

دقیقه ۱۰ رضا علیاری با خطایی که انجام داد از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۲ علی عبدالله زاده کارت زرد دوم ایران را از داور دریافت کرد.

ایران 2 – عربستان صفر؛ دقیقه ۱۵ گل دوم ایران روی حرکت زیبای تیمی به دست آمد. ارسلان مطهری با فرار از پشت مدافعان حریف، با ضربه بغل پای فنی دروازه عربستان را برای دومین بار باز کرد.

ایران 2 – عربستان یک؛ دقیقه ۱۷ داور به سود عربستانی‌ها ضربه پنالتی اعلام کرد. 'عبدالله محمد' گل اول عربستان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دقیقه ۲۹ ضربه سر ارسلان مطهری را مدافع عربستان از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۵ ارسال ارسلان مطهری از راست و ضربه سر کریمی با فاصله کم از بالای دروازه عربستان بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 52 ضربه مهاجم عربستان توسط محمدرضا اخباری و پس از آن دو دقیقه بعد ارسلان مطهری ضربه‌ای را روانه دروازه عربستانی‌ها کرد که توسط مدافع این تیم از روی خط دروازه به بیرون کشیده شد.

دقیقه 58 ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت که ضربه او به دروازه‌بان این تیم برخورد و راهی کرنر شد.

در دقیقه 62 'الغامدی' به جای 'فهد' به میدان آمد و در دقیقه 64 نیز مهرداد محمدی به جای حسین کاظمی وارد زمین شد.

یک دقیقه بعد نیز ارسلان مطهری بازهم یک موقعیت خوب برای ایران از دست داد تا بازهم دروازه‌بان عربستان توپ را مهار کند.

دقیقه 73 میلاد کمندانی به جای علی کریمی به میدان آمد اما 5 دقیقه بعد گل تساوی توسط عربستانی‌ها به ثمر رسید تا ارسال 'عبدالماجد' بعد از عبور از مهاجمان حریف و مدافعان تیم ملی فوتبال ایران وارد دروازه شود و این دیدار با نتیجه 2 بر 2 ادامه یابد.

دقیقه 81 'عبدالله السوید' کارت زرد گرفت و در دقیقه 82 نیز ارسلان مطهری جای خود را به احسان پهلوان داد. 4 دقیقه بعد نیز 'محمد سیاری' از زمین خارج شد و 'عبدالله محمدی' برای عربستان به جای او به زمین آمد. 2 دقیقه بعد محمد ابراهیم کارت زرد گرفت و وقت اضافه در نیمه دوم 3 دقیقه اعلام شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir