پیگیری تمرینات تیم ملی فوتبال در دوبی
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در دوبی پیگیری شد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران عصر دوشنبه تمرینات خود را در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی پیگیری کردند. در این تمرین، بازیکنان تیم ملی بخش دیگری از برنامه آماده‌سازی خود را پیش از دیدار برابر عمان زیر نظر کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz) پیگیری کردند. تمرین در شرایطی برگزار شد که حدود 100 ایرانی از نزدیک عملکرد ملی‌پوشان را نظاره می‌کردند.

کی‌روش در این تمرین تلاش کرد با توجه به وضعیت حریف روز پنجشنبه، تاکتیک‌های مختلف تهاجمی را در زمین با شاگردانش امتحان کند. کارهای ترکیبی، پاس رو به جلو با حداقل ضربه به توپ و ارسال از کناره‌ها بخشی از این تمرین را تشکیل می‌داد. بازیکنان هم تلاش می‌کردند خواسته‌های سرمربی تیم ملی را در زمین پیاده کنند. در بخش انتهایی تمرین نیز بازیکنان در دو گروه بازی درون تیمی برگزار کردند.

علیرضا حقیقی و سردار آزمون که در لیگ روسیه حضور دارند، پا به پای سایر ملی‌پوشان تمرین کردند. پس از پایان تمرین، یک نویسنده ایتالیایی که خود را از هواداران کی‌روش معرفی کرد، با حضور در کنار زمین کتاب خود را تقدیم سرمربی تیم ملی کرد.

سه‌شنبه اردوی تیم ملی در دوبی به پایان می‌رسد و ملی‌پوشان برای انجام دیدار برابر عمان عصر امروز راهی مسقط می‌شوند. دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان، پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir