پیروزی فوتسال بانوان ایران برابر روسیه
دومین دیدار تدارکاتی تیم های ایران و روسیه با برتری ملی پوشان ایران به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سالن فوتسال دانشگاه علوم پزشکی ایران به مصاف روسیه رفت و در پایان موفق شد این تیم را 4 بر صفر شکست دهد. در این دیدار فاطمه اعتدادی در دقیقه 3 نخستین گل را برای ایران به ثمر رساند و فهیمه زارعی نیز در دقیقه 10 گلزنی کرد و بازی را دو بر صفر به نفع ایران رقم زد.

فاطمه پاپی نیز در دقایق 14 و 17 دو گل دیگر برای ایران زد تا این بازی با نتیجه 4 بر صفر به نفع ملی پوشان ایران به پایان برسد. این برای نخستین بار است که تیم ایران برابر روسیه به پیروزی می‌رسد.

در نخستین بازی تدارکاتی ایران و روسیه، روس‌ها 4 بر 2 به پیروزی رسیدند. ملی پوشان ایران را در این بازی فرشته کریمی، نغمه مرادی، فرزانه توسلی، نسیمه غلامی، سپیده زرین راد، نیلوفر اردلان، نسترن مقیمی، فاطمه اعتدادی، فاطمه پاپی، سحر پاپی، زهره میثمی، سهیلا ملمولی، فهیمه زارعی، فرشته خسروی، طاهه مهدی پور، مهسا نظری، سارا شیربیگی و لیلا خدابنده لو تشکیل دادند. فروزان سلیمانی نیز سرمربیگری تیم ایران را برعهده دارد.

تیم ملی فوتسال بانوان روسیه برای انجام دو بازی تدارکاتی سوم آبان به ایران آمد. تیم‌های ایران و روسیه خود را برای حضور در جام جهانی گواتمالا آماده می‌کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir