لغو اعزام فوتسال بانوان به جام جهانی؟
رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل گفت: قطعا این فرصت خوبی بود که ما آن را از دست دادیم و حیف شد که این فرصت از دست رفت، اما من هم حیف هستم!

در حالی که قر‌عه‌کشی مسابقات جا‌م جها‌نی فوتسال برگزار شده و تیم ‌ملی بانوان ایران حریفان خود را شناخته است اما رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل اعلام کرد که به احتمال فراوان تیم ‌ملی به این ر‌قا‌بت‌ها اعزام نمی‌شود.

مشکلات مربوط به گرفتن ویزای گواتمالا دلیل اصلی این موضوع اعلام شده است. علی کفاشیان در این باره گفت: هنوز هم منتظر ویزا هستیم اما گرفتن ویزای گواتمالا کار سختی است و با توجه به زمان باقی‌ مانده تا آغاز ر‌قا‌بت‌ها باید بگویم که به احتمال فراوان این اعزام لغو خواهد شد.

او در ادامه افزود: ما تلاش کردیم که ابتدا ویزای فرودگاهی بگیریم تا تیم راحت‌تر به این ر‌قا‌بت‌ها برود، اما این اتفاق تا الان رخ نداده است. قرار بود به مکزیک برویم و از آنجا ویزا بگیریم، اما با توجه به این که گواتمالا اعلام کرده است که هزینه این سفر را نمی‌دهد بر همین اساس این موضوع نیز لغو شده است. برای گرفتن ترانزیت آلمان نیز شرایط کافی وجود ندارد و بر همین اساس می‌گویند که به احتمال فراوان تیم ‌ملی فوتسال بانوان به این مسابقات اعزام نمی‌شود.

رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پاسخ به این سوال که آیا از دست دادن این اعزام به ضرر تیم ‌ملی نیست و حیف نیست که این موقعیت از دست برود؟ گفت: بله. حیف است که ما این فرصت را از دست بدهیم، اما من هم حیف هستم!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir